Veļas ražotājam "Lauma Lingerie" pamatīgs peļņas un apgrozījuma kritums
"Lauma Lingerie" peļņa pērn saruka par 59,5%, bet apgrozījums samazinājās par 35%, liecina "Firmas.lv" informācija.
Uzņēmums pērn gadu noslēdza ar 551 516 eiro peļņu, bet 2014.gadā tā peļņa bija 1,36 miljoni eiro. Uzņēmuma apgrozījums pērn bija 5,62 miljoni eiro, bet 2014.gadā - 8,68 miljoni eiro.
Vadības ziņojumā teikts, ka apgrozījuma kritumu ietekmēja pārdošanas apjomu samazināšanās galvenajos uzņēmuma noieta tirgos, kuros tika devalvēta valūta, - Krievijā un Ukrainā. Atsevišķos tirgos pārdošanas apjomi pieauga - Izraēlā, Kosovā, Azerbaidžānā, Anglijā, Vācijā un citās valstīs.
Pērn uzņēmums turpināja sadarbību ar franšīzes partneriem 11 valstīs - Igaunijā, Lietuvā, Latvijā, Saūda Arābijā, Ugandā, Mongolijā, Kosovā, Krievijā, Baltkrievijā, Ukrainā un Albānijā. Pagājušajā gadā "Lauma Lingerie" veikalu skaits sasniedza 50.
Pērn uzņēmums attīstībā investēja 56 061 eiro.
Šogad "Lauma Lingerie" plāno turpināt attīstīt un paplašināt franšīzes veikalu tīklu, kā arī attīstīt un pilnveidot piedāvājuma klāstu.
AS "Lauma Lingerie" dibināta 2005.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 35 571 eiro. "Lauma Lingerie" ir 100% AS "Silvano Fashion Group" meitasuzņēmums. "Silvano Fashion Group" ir starptautisks veļas ražošanas un mazumtirdzniecības uzņēmums, kura akcijas tiek kotētas Tallinas un Varšavas fondu biržās.