Bizness un ekonomika

"Samsung" monitori jau piekto gadu ir populārākie pasaulē un arī Baltijā

Jauns.lv

Elektronikas ražotāja "Samsung Electronics" tirgus daļa pasaules monitoru tirgū šī gada trešajā ceturksnī sasniedza 15,5%, nodrošinot kompānijai pasaulē populārākā monitoru ražotāja statusu jau piekto gadu pēc kārtas. "Samsung" ir lielākais monitoru piegādātājs arī Baltijas valstīs ar 23% tirgus daļu, liecina tirgus izpētes kompānijas "International Data Corporation" dati.

Saskaņā ar starptautiskās tirgus izpētes kompānijas "International Data Corporation" datiem "Samsung" monitoru pārdošanas apjomi 2011.gada trešajā ceturksnī sasniedza 6,42 miljonus pārdoto vienību, kas ir par 10% vairāk nekā otrajā ceturksnī.

Šī gada trešajā ceturksnī "Samsung" pārdevis 3,49 miljonus "premium" klases gaismas diožu (LED) monitoru jeb 25,5% no kopējā šo monitoru pasaules tirgus apjoma. Tādējādi viens no četriem pasaulē pārdotajiem LED monitoriem ir ražots "Samsung". Savukārt lielformāta monitoru tirgū (izmērā virs 24 collām) ar vairāk nekā vienu miljonu pārdotu vienību "Samsung" tirgus daļa sasniedz 27,5%.

Jaunākie pārdošanas rezultāti liecina, ka tirgū notiek radikālās pārmaiņas. Kamēr pasaules kopējais monitoru tirgus apjoms šī gada otrajā ceturksnī pieauga tikai par aptuveni 5%, tikmēr LED monitoru pārdošanas apjomi no otrā uz trešo ceturksni palielinājās jau par 26%. Savukārt, salīdzinot ar 2010.gada trešo ceturksni, LED monitoru pārdošanas apjomi ir dubultojušies.

Sekojot šai tendencei, "Samsung" nākotnē arvien vairāk koncentrēsies uz "premium" segmenta LED monitoru ražošanu, jo pieprasījums pēc šīs tehnoloģijas monitoriem strauji pieaug. Pašlaik "Samsung" LED monitoru pārdošanas apjomi veido vairāk nekā pusi no kopējā uzņēmuma pārdoto monitoru skaita.

"Lai sasniegtu neapstrīdamas globālā monitoru tirgus līderpozīcijas, "Samsung" ir ieguldījis ilgstošu darbu tehnoloģiski inovatīvu produktu un to dizaina izstrādē. Arī turpmāk mēs strādāsim pie tā, lai ar inovatīviem produktiem paplašinātu savas pozīcijas plaša patēriņa un arī "premium" kategorijas monitoru tirgū, tādējādi apstiprinot iegūto reputāciju, kas liek patērētājiem asociēt vārdu monitors ar "Samsung" zīmolu," skaidro "Samsung Electronics" Ekrānproduktu pārdošanas un mārketinga komandas vecākais viceprezidents Jeong-Hvans Kims.

"Samsung Electronics" ir viens no pasaulē lielākajiem uzņēmumiem pusvadītāju, telekomunikāciju, digitālo mediju un digitālās konverģences tehnoloģiju jomā, un tā kopējais pārdošanas apjoms 2010.gadā sasniedza 116,8 miljardus ASV dolāru (62,3 miljardus latu). Uzņēmums nodarbina aptuveni 164 600 cilvēku 179 birojos 61 valstī.

LETA Nozare.lv