Internetā visvairāk meklētais ASV modes zīmols - "Michael Kors"
"Michael Kors" atzīts par internetā visvairāk meklēto ASV modes zīmolu, liecina jauns pētījums.
Kopumā "Digital Luxury Group" pētījumā tika analizēts 31 miljons interneta meklējumu no visas pasaules, un 19,6% no tiem bija minēts "Michael Kors" nosaukums. Tā tuvākie konkurenti bija "Marc Jacobs" un "Ralph Laurent" modes nami.
Visvairāk intereses bija izpelnījušies dizainera Maikla Korsa darinātie aksesuāri - rokassomiņas un apavi, ko iecienījuši modes mīļotāji visā pasaulē.
Pirmajā desmitniekā iekļuva arī tādi amerikāņu zīmoli kā "Calvin Klein", "Vera Wang", "Tory Burch", "Kate Spade", "Diane von Furstenberg", "Betsey Johnson" un "Tom Ford".
"Interneta meklētāji pircēju intereses atspoguļo labāk nekā sociālie mediji," teica "Digital Luxury Group" vadītājs Deivids Sadigs. "Sociālo mediju problēma ir to saceltā kņada. Interneta meklētāji parasti labāk palīdz saprast galvenās intereses."
Korss, kurš ir modeles Heidijas Klumas vadītā modes šova "Project Runway" žūrijas sastāvā, pazīstams ar savu amerikānisko stilu un klasiskajiem, minimālisma garā ieturētajiem piegriezumiem.
Pētījumā tika savākti dati no 2012.gada janvāra līdz jūnijam.
LETA, Contactmusic/ Foto: AFP