Valdis Šķesters.
Bizness un ekonomika
2016. gada 23. oktobrī, 18:22
"Bezmaksas antivīrusu būtība ir reklamēt ražotāja zīmolu," skaidro eksperts
Bezmaksas antivīrusi ir funkcionāli nabadzīgāki par maksas produktiem un to galvenais uzdevums ir reklamēt ražotāja zīmolu, sacīja virtuālās vides drošības risinājumu izstrādātāja "Kaspersky Lab" produkcijas izplatītājas Latvijā SIA "Datoru drošības tehnoloģijas" mārketinga direktors Valdis Šķesters.
"Es šos antivīrusus nesaucu par bezmaksas, bet reklāmas antivīrusiem, jo tā ir to reālā būtība, tas ir "freemium" biznesa modelis, ko "Kaspersky Lab" nerealizē un nav nekad realizējis," uzsvēra Šķesters.
"Šis biznesa modelis paredz, ka nav tradicionālās reklāmas, bet ir funkcionāli nabagāka, nošņāpta licence, kas tiek piedāvāta lietotājiem bez maksas, un šis produkts tiek izmantots, lai, pirmkārt, iepazīstinātu ar zīmolu," viņš piebilda, norādot, ka neviens no bezmaksas antivīrusiem neesot tik labs kā maksas produkti, ko pierāda testi.
LETA/Foto: Evija Trifanova/LETA