Šis kritums galvenokārt tiek skaidrots ar ārstu un pētnieku paustajiem brīdinājumiem, ka dzērieni ar augstu cukura saturu veicina aptaukošanos
Pasaulē
2014. gada 16. aprīlī, 13:59
Pirmo reizi 15 gados "Coca-Cola" piedzīvo pārdošanas apjomu kritumu
Pasaules lielākā bezalkoholisko dzērienu ražotāja "Coca-Cola Co." gāzēto dzērienu tirdzniecības apjoms šā gada pirmajā ceturksnī samazinājies par 1%, tādējādi reģistrējot pirmo kritumu pēdējo 15 gadu laikā, teikts otrdien publiskotajā kompānijas paziņojumā.
"Coca-Cola" gāzēto dzērienu pārdošanas apjoms Eiropā iepriekšējā ceturksnī sarucis par 5%, bet Lielbritānijā vien reģistrēts kritums par vairāk nekā 10%.
Gāzētie dzērieni veido 75% no visiem uzņēmuma pārdotajiem dzērieniem ārpus ASV.
Tikmēr kompānijas pārdošanas apjoms pirmajā ceturksnī kopumā palielinājies par 2%, galvenokārt pateicoties izaugsmei Ķīnā, Indijā un Krievijā.
Cerībā palielināt pieprasījumu "Coca-Cola" paziņoja, ka šogad palielinās globālā mārketinga budžetu par 400 miljoniem dolāru - līdz četriem miljardiem dolāru.
"Coca-Cola" arī pavēstīja, ka uzņēmuma tīrā peļņa pirmajā ceturksnī sasniegusi 1,62 miljardus dolāru, kas ir par 7,5% mazāk nekā attiecīgajā laika periodā pērn.
LETA, Foto: Reuters