Pasaulē

Aprīlī sarukusi ASV patērētāju pārliecība

Jauns.lv

ASV patērētāju pārliecības indekss šā gada aprīlī samazinājās līdz 82,3 punktiem, salīdzinot ar koriģēto marta rezultātu 83,9 punktu apmērā, liecina privātās pētījumu kompānijas "The Conference Board" jaunākie dati.

Aprīlī sarukusi ASV patērētāju pārliecība...

Analītiķi iepriekš bija prognozējuši, ka indekss aprīlī pieaugs līdz 83,6 punktiem, salīdzinot ar sākotnēji lēsto marta rezultātu 82,6 punkta apmērā.

Savukārt saskaņā ar pirmdien publiskoto ziņu aģentūras "Reuters" un Mičiganas Universitātes informāciju, ka ASV patērētāju pārliecības indekss šā gada aprīlī palielinājies līdz 84,1 punktam, tādējādi sasniedzot augstāko līmeni kopš pagājušā gada jūlija.

LETA

Tēmas