Četrzvaigžņu viesnīca pārsteidz ar netīrību un smaku
foto: Publicitātes
“Kolēģis, kas ir profesionāls peldētājs un baseinus pazīst no bērna kājas, pateica, ka vājprātā hlorēts ūdens,” raksta Sapņu medniece.
Pasaulē

Četrzvaigžņu viesnīca pārsteidz ar netīrību un smaku

Māris Puķītis

Jauns.lv

Šķiet, viesnīcas sev zvaigznes piešķir pašas pēc patikas, bet klientu atsauksmēm rezervāciju vietnēs ticēt nevar – pazīstamā ceļojumu aprakstniece Sapņu medniece pamatīgi vīlusies četru zvaigžņu viesnīcā Portugālē.

Četrzvaigžņu viesnīca pārsteidz ar netīrību un sma...

Viņa šonedēļ devās darba komandējumā uz Lisabonu, kur  visiem sapulces dalībniekiem bija rezervēta četrzvaigžņu viesnīca “Hotel Pestana Cascais”. Ierodoties uzreiz bija jāsamaksā 519 eiro par trim naktīm.

Reģistrējoties Sapņu medniecei bija jautājums par gludekli, jo četrzvaigžņu viesnīcās tas ir standarts – parasti ir vai nu gludināmā istaba vai pat katrā numurā. Numuriņā neesot, bet varot iedot, tikai maksimums, uz pusstundu. 

“Kā tādam nogrēkojušamies skolniekam man minūtes piecas tika stāstīts, kā gludekļus vajag visiem, ka kategoriski nedrīkst turēt ilgāk par pusstundu, uzreiz jāatdod atpakaļ, ka nedrīkst paņemt un turēt pie sevis – tādu lekciju noklausījos, ka varētu padomāt, ka to gludekli uz mājām jau aizvedu. Nu labi, labi, izgludināšu visu tagad uzreiz, dodiet tik šurp! Labi, man uznesīšot uzreiz uz numuriņu,” “Facebook” grupā “Ceļo bez bēdu” raksta pieredzējusī ceļotāja.

Tomēr šī nebija lielākā bēda: “Devos uz numuriņu, un uzreiz iekrita acīs, ka tas tāds diezgan “noguris”, viss stipri nolietots, līstes putekļainas. Ņemot vērā, ka cena par viesnīcu ir 173 eiro par nakti, biju šokā – numurs bija tik nolietots, ka pat par 50 eiro liktos nu tā stipri ne visai, esmu palikusi labākos ceļmalas moteļos ASV par 30 dolāriem par nakti.”

Bet sliktākais bija smaka numurā. Sākumā Sapņu medniece domāja, ka vaina ir mini virtuvē, kas arī izskatījās “padzīvojusi”, un skapī bija netīras krūzes.

Kamēr viešņa šokējās par numuru, desmit minūšu laikā gludekli neatnesa. Viņa atgriezās  reģistratūrā, kur atkal noklausījās lekciju, ka tikai uz pusstundu. “Devos augšā uz numuriņu, atvēru durvis – smaka tiešām spēcīga, izrādās, nāk no vannasistabas izlietnes. Tik traki, ka rauj uz augšu. Sāku domāt, ka tūlīt nāksies skaidroties un prasīt vispār naudu atpakaļ. Beidzot atnesa to gludekli, un jautāju darbiniekam, vai, viņuprāt, tas ir normāli, ka tā smird numurā?” 

Darbinieks atzina, ka smaka ir stipra un solīja atsūtīt tīrītājus ar gaisa astvaidzinātāju, bet Sapņu medniece sāka domāt par numura maiņu. “Atvēru logu, pusstundu gludināju drēbes, bet tikmēr pamanīju arī citas nianses. Gultas veļa pleķaina. Balkons ar rūsu. Lobās nost silikoni, pelējums virsū. Rakstāmgaldā caurums Notekas drausmīgas. Atdures nolauztas. Grīda tāda viegli lipīga, ka negribas pat zeķēs iet, kur nu vēl basām kājām. Grīdas lamināta gabals uzlīmēts arī aiz spoguļa vannasistabā.”

Reģistratūrā piekrita piešķirt citu numuru, bet neatsūtīja nevienu palīdzēt pārnest mantas. “Ok, mantu nav daudz, aiznesu pati, tikai izstieptā rokā visas sagludinātās drēbes – daļa diemžēl transportēšanu ne pārāk labi pārdzīvoja, pusstundas darbs vējā.”

Jaunais numurs bija pirmajā stāvā, bez smakas, mazliet labāks, bet arī “saguris” – vannasistabā lamināts aiz sienas nolobījies, dušas krānam nolauzti rimbuļi. Vēlāk atklājās, ka no rīta desmit minūtes jāgaida, kamēr sāk tecēt siltais ūdens. 

Kondicionieris tā grabēja, ka gulēt ar to fonā nebijis iespējams. “Pirmajā naktī pamodos no jocīgas skaņas, izklausījās, ka kāds laužas iekšā istabā – izrādījās, ieslēdzās ledusskapis, izraut to nevarēja, bet, par laimi, iekšā bija poga, kur nogriezt uz 0.” Mierinājumam – vismaz bija patiešām ērta gulta.

Sākumā Sapņu medniece domājusi, ka varbūt tieši viņai nepaveicās, jo šo hoteli vietējie ieteica kā “šoreiz būs riktīgi laba viesnīca!”. Tomēr arī citi bija sašutuši.

“Britu kolēģis teica, ka viņam esot princips, ka nevajadzētu palikt viesnīcās, kur ir sliktāks līmenis, nekā pašam mājas, un te pat nevarot salīdzināt, pavisam traki. Itāļu kolēģis teica, ka šī, iespējams, ir sliktākā viesnīca, kurā palicis pēdējo gadu laikā. Britu kolēģe minēja, ka katru rītu modusies ar sāpošu galvu no bezgaisa istabā, jo arī logu nevarēja atstāt vaļā 1. stāva dēļ, bet kondicionieris tāds, ka liekas, ka kaut kas tūlīt pacelsies gaisā.”

Un tajā pašā laikā šīs viesnīcas vērtējums “Google” ir stabilas 4,2 zvaigznes, ir ļoti daudz 5* vērtējumi, “Tripadvisor” ir četras zvaigznes, kas nozīmē “very good” jeb ļoti labi, Booking sistēmā – 8 balles no desmit, “Hotel.com” un “Expedia” pat 8,4. 

Sapņu medniece pēc pēdējās pieredzes ar atsauksmi par sliktu autonomu secinājusi, ka pakalpojumu sniedzējiem ir iespēja netīkamos vērtējumus kaut kā slēpt, jo pēc dažām dienām viņas ieraksts pašai bija redzama, bet citiem vairs nē. “Pāris atsauksmes “Google” redzu ar šādiem pat komentāriem par smaku, “laipno” personālu, drausmīgi nolietotajiem numuriem, bet tiešām nesaprotu, kur rodas tās visas jūsmīgās atsauksmes un tik daudz. Redzēju arī citu latviešu atsauksmes, ka viņiem viss lieliski bijis,” ceļotāja ir neizpratnē.