Megana Mārkla atgriežas “Instagram” ar jaunu zīmolu
Saseksas hercogienes pirmais ieraksts sociālajos medijos kopš 2020. gada, jaunā dzīvesveida konts dažās stundās savācis vairāk nekā 300 000 sekotāju.
Pēc četru gadu pārtraukuma Megana atgriežas lietotnē “Instagram” un laiž klajā jaunu dzīvesstila zīmolu “American Riviera Orchard”, kas piedāvā desmitiem produktu.
Izmantojot deviņus “Instagram” ierakstus Mārkla iepazīstināja ar jaunā zīmola zeltīto logotipu.
Zīmola preču reģistrācijas pieteikumā iekļautas: pavārgrāmatas, trauki, veļa, ievārījumi, riekstu sviests, kā arī galda karšu turētāji, pie tiem norādīts: “nav no dārgmetāla.”
Otrajā starptautiskās reģistrācijas pieteikumā iekļautas kancelejas preces, tekstilizstrādājumi, jogas piederumi un preces mājdzīvniekiem.
Ir izveidots ne tikai “Instagram” konts, bet arī vietne, kurā redzams uzņēmuma logo un pierakstīšanās lodziņš, kurā pierakstoties var pievienoties “preču gaidīšanas sarakstam ”
“American Riviera Orchard” zīmola izveidošana ir pirmā pazīme, kas liecina, ka Mārkla plāno pārdot taustāmas lietas.
Megana Mārkla ar jauno dzīvesveida zīmolu atgriežas pie dzīvesveida, kāds viņai bija pirms aprecējšanās ar princi Hariju, jo arī tad intervēja slavenību draugus, dalījās ar receptēm, rakstīja emuārus par ceļojumiem, skaistumu un pārtiku.
Sākotnējais uzņēmuma dizains tika plānots melnbalts, taču tagadējais - zelta un kremkrāsā.