FOTO: TC Origo ir atpazīstamākais un apmeklētākais tirdzniecības centrs Rīgas centrā
foto: Publicitātes foto

FOTO: TC Origo ir atpazīstamākais un apmeklētākais tirdzniecības centrs Rīgas centrā

Reklāmas projekts

Jau otro gadu pēc kārtas tirdzniecības centrs “Origo” ieguvis vadošo pozīciju kā atpazīstamākais un apmeklētākais iepirkšanās centrs pašā Rīgas sirdī. Saskaņā ar pētījumu kompānijas “Kantar Latvia” tirgus pētījuma* rezultātiem, t/c “Origo” ir ne vien pircēju iecienītākais starp Rīgas centrā esošajiem iepirkšanās centriem, bet arī viens no zināmākajiem šī segmenta pakalpojumu sniedzējiem visā Latvijā ar augstu kopējās atpazīstamības rādītāju – teju 90%. To apliecina arī apmeklētāju skaita kāpums, kas ar katru gadu aug. Pērn t/c “Origo” uzņēma 20 miljonus apmeklētāju, un šī gada apmeklējuma tendences norāda uz vēl lielāku cilvēku skaitu, kas ikdienas pirkumiem izvēlas tieši t/c “Origo”.

“Mēs nepārtraukti analizējam nozares attīstības tendences un patērētāju uzvedības izmaiņas, lai nodrošinātu ērtu, ilgtspējīgu iepirkšanās vidi un plašu ikdienas preču un pakalpojumu klāstu. Ieguldot pieejamas vides izveidē un piesaistot atbilstošus nomniekus, mēs spējam efektīvi apmierināt apmeklētāju vajadzības. To apliecina augstie atpazīstamības un apmeklētības rādītāji, kas gadu no gada nostiprina t/c "Origo" pozīcijas kā iecienītākajai iepirkšanās vietai Rīgas centrā gan Rīgas iedzīvotāju, gan pilsētas viesu vidū,” skaidro uzņēmuma “Linstow Baltic” un multifunkcionālā centra “Origo” komercdirektore Evija Majevska.

Stratēģiski nozīmīga atrašanās vieta ar ērtu piekļuvi, plaša preču un pakalpojumu izvēle, attīstīta infrastruktūra un moderna vide padara t/c “Origo” par iecienītu iepirkšanās centru lielai daļai Rīgas un Pierīgas iedzīvotāju. Tie ir galvenie kritēriji, ko “Kantar Latvia” veiktajā t/c “Origo” apmeklētāju aptaujā izcēla respondenti, atbildot, kāpēc biežāk izvēlas tieši t/c “Origo” saviem ikdienas pirkumiem vai kā brīvdienu galamērķi. Mazsvarīgi šajā kontekstā nav arī tas, ka ērtu iepirkšanos te var apvienot ar gardu maltīti kādā no t/c “Origo” restorāniem vai kafejnīcām.

Plašākais piedāvājums vienuviet

T/c “Origo” mērķtiecīgi veidots kā mūsdienīgs un moderns iepirkšanās centrs. Saskaņā ar “Kantar Latvia” pētījuma rezultātiem t/c “Origo” apmeklētāji augstu novērtē tieši piedāvāto veikalu un pakalpojumu daudzveidību, aptverot plašu ikdienas pamata kategoriju klāstu. Visapmeklētākie t/c “Origo” veikali ir “Rimi Hypermarket”, “Drogas” un “Narvessen”, no apģērbu veikaliem – “Reserved”, “Sinsay” un “Pepco”, bet ēdināšanas segmentā populārākā ir latviešu tradicionālā virtuve “Lido”, kam seko austrumu virtuves zīmols “Gan Bei” un restorānu ķēde “KFC”.

Daudzveidīgs pakalpojumu klāsts

Aptaujātie t/c “Origo” apmeklētāji atzinīgi novērtēja gan iepirkšanās iespējas, gan arī te nodrošinātās papildu ērtības: atpūtas zonas ar bezmaksas wi-fi, iespēju uzlādēt viedierīces un dzeramā ūdens uzpildes punkta pieejamību.

Ērtības

T/c “Origo” rūpējas par daudzpusīgām iepirkšanās iespējām un nemitīgi papildina nomnieku klāstu, lai apmeklētājiem būtu ērti saņemt visu ikdienai nepieciešamo. Šogad nozīmīgs papildinājums pakalpojumu segmentā ir jaunākais “Rīgas satiksmes” klientu apkalpošanas centrs, kura atrašanās vieta nodrošina ērtu pieejamību gan pilsētas iedzīvotājiem, gan viesiem. Pircēji jau novērtējuši arī Latvijas zīmola “Virši” koncepta veikalu, kas piedāvā ērtu  iepirkšanos steidzīgajiem apmeklētājiem. Ēdināšanas servisu šogad papildinājis Āzijas virtuves restorāns “Ginger” un Baltijā lielākā “Caffeine” kafejnīca. Saldumu cienītājiem īpašu interesi izraisījis veikals “Candy Pop”, kas piedāvā plašu ārvalstu saldumu sortimentu. Nesen t/c “Origo” atvērts jaunākais “Puma Factory Outlet” sporta preču veikals, savukārt pavasarī zīmolu saimei pievienojās interjera un dizaina preču veikals “Home&You”.

Jauni veikali

Ērta atrašanās vieta un vides pieejamība

Saskaņā ar “Kantar Latvia” veikto pētījumu, apmeklētāji augstu novērtē t/c "Origo" atrašanās vietu Rīgas pilsētas centra dinamiskākajā punktā, kas nodrošina ērtu piekļuvi gan ar sabiedrisko transportu, gan ar privāto automašīnu, jo pieejama plaša pazemes autostāvvieta ar iespēju uzlādēt arī elektroauto vai novietot velosipēdu.  T/c “Origo” apmeklētājiem tiek piedāvāts novietot automašīnu pirmo stundu bez maksas, uzrādot tajā dienā veikto pirkumu čeku informācijas centrā un saņemot bezmaksas autostāvvietas kuponu.

Ērta autostāvvieta

* Kantar tirgus pētījums norisinājās gan interneta vidē, no 2024. gada 18. līdz 29. aprīlim aptaujājot 920 Rīgas un Rīgas apkaimes iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 64 gadiem, gan arī tiešajās intervijās t/c “Origo”, no 15. līdz 19. maijam aptaujājot 300 apmeklētājus.

Par t/c “Origo”

2020. gadā rekonstruētais un paplašinātais tirdzniecības centrs “Origo” ir viens no modernākajiem iepirkšanās centriem Latvijā. Jaunās ēkas pirmajos trīs stāvos izvietotas ērtas tirdzniecības un pakalpojumu sniedzēju telpas, savukārt ēkas augšējos trīs stāvos atrodas “Origo One” biznesa centrs ar augstvērtīgiem A klases birojiem. Tirdzniecības centrā “Origo” pieejams plašs vietējo un starptautisko zīmolu klāsts, tostarp “Home&You”, “Springfield”, “Women’secret”, “Ivo Nikkolo’’, “Reserved”, “Lindex”, “Douglas”, “Sportland’’, “Skechers”, “Sinsay”, “Multilukss”, “LMT”, “Virši”, “Euronics”, “Stenders”, “Vapiano”, “Ginger”, “Gan Bei”, “Caffeine”, “Rimi Hyper”, “Rimi Mini”, “Veselības centrs 4”, “E. Gulbja Laboratorija’’ un “Rīgas satiksme”.

Plašāka informācija: www.origo.lv.