<<<
Sabiedrība

"Tā ir neadekvāta piekasīšanās!" Atsakoties no "Tele2" interneta, liek maksāt 400 eiro

Ziņu nodaļa

Jauns.lv

Izbeidzot līgumattiecības ar sakaru operatoru "Tele2", klients apkalpošanas centrā atdošanai nogādā nomāto interneta rūteri. Tur "Tele2" darbinieks ierauga uz ierīces knapi saskatāmu švīku, un prasa samaksāt par rūteri gandrīz 400 eiro.

"Tā ir neadekvāta piekasīšanās!" Atsakoties no "Te...

TV3 raidījumā "Bez Tabu" vērsās rīdzinieks Gatis, kurš Jelgavas novadā, lauku reģionā, dzīvojošajai mātei vasarā palīdzēja  sagādāt "Tele2" mobilo internetu. Ģimene vīlās pakalpojumā: notestēja vairākus sakaru operatora piedāvātos rūterus, bet neviens no tiem gaidīto interneta ātrumu nesniedza. Šoruden "Tele2" piekrita līgumu lauzt, nevēršoties par to ar sankcijām pret klientu.

Izbeidzot līgumattiecības, nogādāja klientu centrā Jelgavā nomāto 5G rūteri, bet tur par to prasa samaksāt 400 eiro.

Gatis uzskata, ka "Tele2" ieciklēšanās uz knapi saskatāmo švīku ir neadekvāta. Tikmēr sakaru operatora pārstāvis Oskars Fīrmanis raidījumam sacīja, ka "nepiekasās" par skrambu, bet gan par iespējamu nopietnāku defektu. Tam priekšvēstnesis varot būt tieši šī skramba. "Tele2" pārstāvis sacīja, ka švīka var liecināt par mehānisku bojājumu, piemēram, ka tā radusies, nometot vai atsitot ierīci.

Pirms ierīci savākt no klienta bez sankcijām un vēlāk izsniegt citam klientam ir jāpārliecinās, vai tajā neslēpjas nopietnāks defekts, kas ietekmē rūtera darību. Rūteris esot jāpārbauda ekspertīzē, pēc kuras būs skaidrs, vai tā tā sabojāta un vai aizejošajam klientam par to jāsamaksā.

Plašāk skatieties augstāk pievienotajā sižetā.