Māmiņa šokā: veikala ēdināšanas zonā publiski reklamē vibratorus
foto: LETA
Iepirkšanās centrs "Olimpia".
Sabiedrība

Māmiņa šokā: veikala ēdināšanas zonā publiski reklamē vibratorus

Ziņu nodaļa

Jauns.lv/BezTabu

Ar kādu nepatīkamu situāciju dalījusies rīdziniece Jūlija. Viņa kopā ar 11 gadus veco dēlu devās uz tirdzniecības centru “Olimpia”, lai iegādātos zēnam drēbes skolai, kad viņu veikala ēdināšanas zonā pārsteidza seksuālo rotaļlietu reklāma, kas radījusi jautājumus arī Jūlijas mazgadīgajam dēlam.

Māmiņa šokā: veikala ēdināšanas zonā publiski rekl...

Kā vēsta TV3 raidījums “Bez Tabu”, redzot veikala “Sexy Style” reklāmu, kurā bijuši redzami vibratori, dēls jautājis māmiņai, kur šādas rotaļlietas varot iegādāties.

Viņasprāt, šāda veida pieaugušajiem paredzētas reklāmas nedrīkst rādīt veikalos, kur uzturas arī bērni. Jūlija esot centusies novērst dēla uzmanību, mudinot runāt par citām tēmām.

Dienā, kad “Bez Tabu” apseko konkrēto veikalu, reklāma vairs nav redzama. Veikala vadība raidījumam norāda, ka pirms reklāmu izvietošanas iepirkšanās centra ekrānos, rūpīgi pārbaudot materiāla atbilstību Latvijas normatīvajiem aktiem.

“Izvērtējot “Sexy Style” reklāmu, mēs secinājām, ka tā netiek klasificēta kā erotiska vai pornogrāfiska. Materiāls neatspoguļo seksuālas darbības vai dzimumorgānu attēlojumu un ir veidots interaktīvā veidā, nepārkāpjot likumā noteiktās prasības. Reklāmas materiāls tika izveidots, lai informētu patērētāju par konkrētā uzņēmuma dzimšanas dienu un dzimšanas dienas akciju. Iepirkšanās centra “Olimpia” administrācijai rūp sabiedrībā noteiktās ētikas normas.”

Veikala “Sexy Style” pārstāve Eva Gulbe gan skaidro, ka patiesībā reklāmā redzamās rotaļlietas nav vibratori, bet gan masāžas ierīces, kas paredzētas visam ķermenim. Reklāma esot veidota speciāli veikala 18. dzimšanas dienas svinībām.

Veikala vadītāja norāda, ka viņu mērķis nav mulsināt sabiedrību, bet gan izglītot.