"Škoda Vagonka" līdz jūlija beigām apņēmusies nodrošināt atlikušo jauno elektrovilcienu piegādi
foto: Zane Bitere/LETA
Sabiedrība

"Škoda Vagonka" līdz jūlija beigām apņēmusies nodrošināt atlikušo jauno elektrovilcienu piegādi

Ziņu nodaļa

Jauns.lv/LETA

Čehijas uzņēmums "Škoda Vagonka" līdz šī gada jūlija beigām ir apņēmies nodrošināt atlikušo septiņu jauno elektrovilcienu piegādi, sacīja "Škoda Vagonka" pārstāvji.

"Škoda Vagonka" līdz jūlija beigām apņēmusies nodr...

Uzņēmumā atzīmēja, ka ražošana notiek atbilstoši plānam, papildinot, ka Latvijā "Škoda Vagonka" tuvojas piecu jaunu vilcienu montāžas pabeigšanai.

Tomēr "Škoda Vagonka" pārstāvji piebilda, ka ir norādes par dažām piegādes problēmām no uzņēmuma piegādātājiem saistībā ar dažām komponentēm, taču "Škoda Vagonka" aktīvi pārvalda situāciju, lai mazinātu iespējamos ietekmes riskus.
"Škoda Vagonka" ikdienā sazinās ar PV, kā arī uzņēmums ir apņēmies nodrošināt atlikušo vilcienu piegādi grafikā.

Savukārt PV pārstāvji apstiprināja, ka PV no "Škoda Vagonka" līdz šim ir saņēmis 25 no paredzētajiem 32 jaunajiem elektrovilcieniem.

Līdz jūlija beigām "Škoda Vagonka" PV jānodod septiņi elektrovilcieni.

2023.gada decembra vidū PV sāka pasažieru pārvadājumus ar jaunajiem "Škoda Vagonka" elektrovilcieniem. Pirms tam vilcieni tika ilgstoši testēti un izmēģināti Latvijas dzelzceļa infrastruktūrā. Neraugoties uz to, jaunos vilcienus pērn decembrī un šā gada janvārī regulāri piemeklēja dažādas ķibeles.

Pirmie divi Čehijas uzņēmumā "Škoda Vagonka" ražoto jauno elektrovilcienu vagoni Rīgā tika nogādāti 2022.gada jūnijā.
Katrs elektrovilciens sastāv no četriem vagoniem. Viena elektrovilciena garums ir 109 metri. Katrā vilcienā ir sēdvietas 436 pasažieriem un stāvvietas 454 pasažieriem. Vilcienos ir viena līmeņa iekāpšana no paaugstinātajām pasažieru platformām.