Cilvēki "šūmējas": lidostā sievietei ratiņkrēslā ar suni-pavadoni liedz iespēju lidot ar lidmašīnu
Cilvēku sašutumu izraisījis kādas sievietes novērojums lidostā “Rīga” – sievietei ratiņkrēslā, kuru pavadījis īpaši apmācīts suns, atteikta iespēja lidot.
Kā norāda aculieciniece, pie sievietes ratiņkrēslā pienākusi Rīgas lidostas darbiniece un norādījusī, ka lidmašīnas ekipāža nevēloties redzēt uz lidmašīnas klāja sievieti ar suni.
“Tiko savām acīm un ausīm piedzīvoju ko “fantastisku”- @RIX (lidosta “Rīga” – red.) gaidām boarding. Izmantoju iespēju vēl uzlādēt tel., tāpēc stāvu pie Invalīdu krēsliem, kur blakus ir brīva rozete. Mūsu reiss kavējas- tas sīkums. Bet - man blakus ratiņkrēslā sēž kāda sieviete invalīde, kuru pavada trenēts (īpašā vestītē) labradors,” raksta aculieciniece, “pienāk RIX darbiniece un laipni pavēsta, ka šo reisu apkalpojot KarpatAir (tā teica RIX darbiniece - uz klāja gan izrādījās IBERIA) nevis airBaltic , un ka viņi atsakoties uzņemt viņu uz lidmašīnas klāja ar suni! Ja būtu airBaltic komanda - viss būtu kārtībā, bet… nu esot šādi! Tāpēc jāmeklējot cits reiss, lai kundze ar savu uzticamo pavadoni varētu tikt savā galamērķī! airBaltic , NOPIETNI???? Es stāvēju blakus un “man mati stāvus cēlās” no šādas attieksmes pret savu klientu!!!!!! Kauns! Nožēlojami un patiesi skumji airBaltic.”
Ko par situāciju saka cietusī?
Tikmēr par pieredzēto pazemojošo situāciju savā "Facebook" profilā dalās Baiba Baikovska.
"Paldies ieraksta autorei par nevienaldzību! Diemžēl šo gadījumu nācās piedzīvot mums. Un es esmu palikusi bez savas draudzenes un asistentes gandrīz uz nedēłu, lai gan airBaltic, kad pirku biłetes, apgalvoja, ka viss ir kārtībā un suns - asistents var lidot kopā ar mani," raksta Baiba.
"Lai kā man gribētos visā redzēt pozitīvo, šeit to grūti saskatīt. Un laikam būs tā reize, kad šo nevar atstāt tāpat, jo iedomājos cilvēkus, kuri pilnīgi nevar palikt bez sava palīga un kuriem tās ir dzīvības un nāves jautājums. Man tās ir fiziskas neērtības, krišanas draudi, lielāks nogurums paliekot bez sava palīga, finansiāli zaudējumi (pirku papildus bagāžu, lai Elfas mantas un barību paņemtu, īrēju elektrisko ratiņkrēslu, lai ietu staigāt, pirku airBaltic biļetes, par kurām maksāju vairāk un palieku ilgāk te, maksāju papildus par viesnīcu, jo airBaltic lidojumi nebija tieši datumos, kad man vajadzēja darba sanāksmei) un emocionāla trauma," raksta Baiba.
Baiba arī vaicā: "Kādam ir zināms kāds labs jurists? Jo šis ir Eiropas cilvēktiesību pārkāpums. Paldies Dievam, ka Viņš visu vērš par labu un ceru, ka mācīsimies no šīs situācijas!"
Ko par situāciju saka airBaltic?
Nacionālā aviokompānija par radušos situāciju ir izplatījusi puibliksu paziņojumu.
"Noskaidrojot situācijas apstākļus, apstiprinām, ka partnerlidsabiedrības pārstāvji šajā lidojumā suni neuzņēma dažādu apstākļu, tai skaitā suņa labbūtības, kā arī lidojuma ilguma dēļ. Mūsu kolēģi par to informēja pasažieri, piedāvājot lidojuma alternatīvas. Pasažiere tomēr izvēlējās izmantot esošo lidojumu. airBaltic atvainojas par radušos situāciju! Apliecinām, ka tā ir nodota atbildīgajām komandām detalizētai izmeklēšanai un visu procedūru izvērtēšanai, lai šādi gadījumi vairs neatkārtotos," savā Twitter profilā raksta airBaltic.
Noskaidrojot situācijas apstākļus, apstiprinām, ka partnerlidsabiedrības pārstāvji šajā lidojumā suni neuzņēma dažādu apstākļu, tai skaitā suņa labbūtības, kā arī lidojuma ilguma dēļ. Mūsu kolēģi par to informēja pasažieri, piedāvājot lidojuma alternatīvas. Pasažiere tomēr…
— airBaltic (@airBaltic) June 18, 2023