Latvijas iedzīvotāji pavasarī radio klausās mazāk nekā ziemas periodā
Šajā pavasarī vidēji vismaz reizi nedēļā radio klausījās 78% Latvijas iedzīvotāju vecumā no 12 līdz 74 gadiem, kas ir par diviem procentpunktiem mazāk nekā šī gada ziemas periodā, liecina pētījumu kompānijas TNS apkopotie dati.
Vismaz reizi dienā pavasarī radio ir klausījušies vidēji 58% iedzīvotāju.
TNS mediju pētījumu vecākā klientu vadītāja Signe Hokonena norāda, ka viens radio klausītājs vidēji dienā radio ir klausījies 253 minūtes jeb četras stundas un 13 minūtes, kas ir par 10 minūtēm mazāk nekā 2015.gada ziemas periodā.
Pavasarī salīdzinājumā ar šī gada ziemu Latvijā kopumā nav vērojamas izmaiņas trīs klausītāko radiostaciju sarakstā pēc klausīšanās laika sadalījuma. Pirmā klausītākā radiostacija nemainīgi arī pavasarī ir Latvijas Radio 2, kuras klausīšanai veltīti 20,1% no visa kopējā radio klausīšanās laika. Otrā klausītākā radiostacija ir "Radio Skonto" ar 11,4% lielu klausīšanās laika daļu. Trešajā vietā ierindojas Latvijas Radio 1 ar 9,5% lielu klausīšanās laika daļu.
Desmit Latvijā klausītāko radiostaciju vidū pētījuma pavasara periodā vēl ierindojas tādas radistacijas kā Latvijas Radio 4 - 6,9%, "Radio SWH" - 6%, "EHR (Eiropas hitu radio)"- 5,2%, "Hiti Rossii/Russkoje Radio" - 3,7%, "Star FM" - 3,7%, "TOP Radio" - 3,4% un "SWH+" - 2,9%, liecina TNS apkopotie dati.
Radio auditorijas pētījums 2015.gada pavasara periodā tika veikts laikā no 2015.gada 2.februāra līdz 26.aprīlim. Radio dienasgrāmatas vienas nedēļas garumā visā Latvijā aizpildīja 2003 respondenti, pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji, vecumā no 12 līdz 74 gadiem, informē TNS mārketinga vadītāja Laura Vendele.