"Omniva" savus klientus brīdina par krāpniecību
foto: LETA
112

"Omniva" savus klientus brīdina par krāpniecību

Jauns.lv

Sūtījumu piegādes servisa "Omniva" rīcībā nonākusi informācija par krāpnieciskiem gadījumiem, kur tiek izmantotas viltus īsziņas (SMS) ar aicinājumu norēķināties pirms preces saņemšanas. Uzņēmumā aicina neuzķerties.

"Omniva" savus klientus brīdina par krāpniecību...

"Omniva Latvija" mārketinga vadītāja Ruta Pole portālam Jauns.lv pavēstīja, ka krāpnieki it kā "Omniva" vārdā privātu sūtījumu saņēmējiem izsūta viltus SMS, kur saistībā ar ārkārtas situāciju aicina klientus veikt pārskaitījumu uz SMS norādīto bankas kontu.

Drošu pēcapmaksu par preci vai sūtījumu ar "Omniva" iespējams veikt vien sūtījuma saņemšanas brīdī, ar bankas karti norēķinoties "Omniva" pakomātā vai pie kurjera, kurš veic sūtījuma piegādi uz klienta izvēlēto adresi, patieso sūtījumu veikšanas apmaksas kārtību izskaidro Pole.

Krāpnieciskās īsziņas piemērs.
Krāpnieciskās īsziņas piemērs.

"Minētais gadījums noticis, klientam izvietojot sludinājumu portālā ss.com, ka vēlas iegādāties konkrētu preci. Uz sludinājumu atsaucās kāds krāpnieks, solot izsūtīt šo konkrēto preci ar "Omniva" starpniecību un par preci norēķināties pie preces saņemšanas, taču piegādes procesā izsūtījis SMS it kā "Omniva" vārdā, aicinot maksājumu veikt pirms sūtījuma saņemšanas," informē uzņēmumā.

Pole paskaidro: "Aicinām ikvienu sūtījuma saņēmējus ņemt vērā, ka "Omniva" nekad savus klientus neaicina veikt pārskaitījumu uz bankas kontu par gaidāmo sūtījumu, un nekavējoties par aizdomīgām īsziņām vai e-pastiem ziņot uzņēmuma atbalsta centram pa tālruni 27042424 vai rakstot uz info@omniva.lv, kā arī ziņot Valsts policijai."