Svarīga informācija “Smart ID” lietotājiem: turpmāk nebūs jādodas uz banku stāvēt rindā, lai atjaunotu aplikāciju telefonā
Ir ieviesti būtiski atvieglojumi tiem, kuriem nepieciešams atjaunot savu viedtālrunī iestatīto “Smart ID” aplikāciju, kas tiek izmantota, lai droši piekļūtu interneta bankai. Sīkāk par jauninājumiem informējam video!
Ar “Smart ID” aplikāciju noteikti būs pazīstami tie, kuriem ir konti “SEB”, “Swedbank” vai “Luminor” bankās.
Telefonā ielādējamā aplikācija pirms kāda laika tika ieviesta kā kodu kartes aizstājējs un ļāva ērti, droši piekļūt i-bankai.
Taču nebūt ne vienkāršs līdz šim ir bijis process caur kuru iespējams tikt atpakaļ pie funkcionējoša “Smart ID” gadījumā, ja ir salūzis vai nozaudēts viedtālrunis, kurā aplikācija līdz šim bijusi ielādēta.
Bijis nepieciešams vai nu doties uz banku un stāvēt rindā, vai arī darīt to attālināti, izmantojot savu ID karti, taču tādā gadījumā nepieciešams bijis arī speciāls karšu lasītājs.
Nupat ir ieviests daudz ērtāks veids, kā atjaunot “Smart ID” darbību, neizejot no mājas.
Lietojot biometriskās identifikācijas metodi, joprojām ir nepieciešams kāds no personu apliecinošajiem dokumentiem un stabils interneta pieslēgums, taču nav nepieciešams minētais karšu lasītājs.