Brasas pārvada vietā apsver iespēju būvēt jaunu tiltu
Brasas pārvada tilta vietā apsver iespēju būvēt jaunu tiltu, šodien žurnālistiem norādīja Rīgas domes priekšsēdētāja vietnieks Oļegs Burovs (GKR).
Viņš gan pauda, ka vēl jāpieņem lēmums par to, vai būvēt pilnīgi jaunu tiltu vai arī uzlabot esošo projektu. Ja tiks pieņemts lēmums par jauna tilta izveidi, tas varētu būt gatavs 2023.gadā, piebilda Burovs.
Viņš skaidroja - ja tiks pieņemts lēmums par jauna tiltu būvniecību, būs nepieciešams lauzt šobrīd esošo projektu. Tomēr viņš norādīja, ka "tilts tiks iekonservēts", līdz ar to drošības riski nemainīsies.
"Mums vajadzētu pēc iespējas ātrāk pieņemt lēmumu," sacīja Burovs, norādot uz to, ka šobrīd būvnieki neko nedara, bet viņiem tiek par to maksāts. Viņš teica, ka lēmumu par jauna tilta būvniecību plānots pieņemt līdz jūnija beigām un tā pieņemšanā tiks iesaistīts Rīgas domes Satiksmes departaments un Latvijas Būvinženieru savienība.
Burovs piebilda, ka jauna tilta būvniecības gadījumā traucēta varētu būt tikai tramvaja satiksme. Viņš gan norādīja, ka, lai varētu nodrošināt satiksmi pārējiem transportlīdzekļiem, pēc iespējas ātrāk jāīsteno projekts ar AS "Latvijas dzelzceļu". Projekts paredz izveidot pārbrauktuvi ar divām joslām.
Viņš arī atklāja, ka tilts varētu tikt būvēts divos posmos, lai netiktu traucēta satiksme.
Drūpošais Brasas pārvads
Brasas tilts jeb satiksmes pārvads Rīgā pār dzelzceļa līniju Zemitāni—Skulte, kas savieno Rīgas centru (Miera iela) ar Mežaparku un Čiekurkalnu ...
Jau vēstīts, ka aprīļa beigās tika sākta Brasas tilta pārbūve, taču remontdarbu laikā tika atklāti apbedījumi, kuru dēļ darbi objektā tika apturēti.
Pārvada pārbūves darbu laikā tiek veikts nesošo konstrukciju remonts, pārvada seguma, tramvaju sliežu ceļa un kontakttīklu pārbūve, apgaismojuma pārbūve, kā arī pārvada ietves seguma pārbūve un margu nomaiņa.
Brasas tilts pār dzelzceļu ir uzbūvēts un nodots ekspluatācijā 1959.gadā. Tā kopējai garums ir 116 metri.