Frīdis uzskata, ka par iemeslu uzstādīt šādu maksas punktu var būt tikai un vienīgi biznesa intereses.
Sabiedrība
2018. gada 26. jūnijā, 16:40
Kur nonāk nauda, ko samaksājam, iebraucot Jūrmalā?
"Ja mēs runājam par jēgu, tad sākotnēji, ieviešot šo maksu, nauda tika novirzīta vides uzturēšanai un sakopšanai, tā tika ieguldīta tieši vidē. Kā es noskaidroju no [Jāņa] Lediņa kunga, tas vēl joprojām turpinās," Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas (VARAM) parlamentārais sekretārs Jānis Eglīts sacīja RīgaTV 24 raidījumā "Mana balss", diskutējot par portāla manabalss.lv iniciatīvu "Atcelt negodprātīgo maksu par iebraukšanu Jūrmalā un citās īpaša režīma zonās".
Latvijas Motoklubu asociācijas prezidents Aivars Freimanis (Frīdis) bija sašutis par šādu skaidrojumu, jo, viņaprāt, tas neizskaidro, kāpēc par iebraukšanu Jūrmalā jāmaksā arī motociklu vadītājiem. "Tam vispār nav nekāda pamata, ja mēs ejam uz ekoloģiju vai ko tādu. Motocikls aizņem daudz mazāk vietas, ar saviem diviem riteņiem saskarsmes virsma ar asfaltu ir neliela, tas ceļu nedeldē praktiski nemaz, sastrēgumi nerodas, izmešu ir mazāk," Frīdis uzskaitīja motociklu priekšrocības.
Frīdis uzskata, ka par iemeslu uzstādīt šādu maksas punktu var būt tikai un vienīgi biznesa intereses.
Viņš uzskata, ka par iemeslu uzstādīt šādu maksas punktu var būt tikai un vienīgi biznesa intereses: "Par ko tad mēs cīnāmies? Par ekoloģiju? Šajā brīdī ekoloģija pazūd. Parādās tikai tas, ka vajag naudu, naudu, naudu, naudu - parādās tikai biznesa projekts."