Soctīklos vispārēju sajūsmu izraisa "Pola" fifīgā reklāma - saldējums, kurš nekad neesot bijis vafelē
Vietējos sociālajos tīklos cilvēki pēdējo dienu laikā nebeidz jūsmot par saldējuma "Pols" reklāmu - precīzāk, par tās saukli, kas daudziem šķiet sevišķi veiksmīgs. Vienlaikus saldējuma ēdāji norāda, ka arī "Pols" vafelītē ir īpaši gards.
Rīgā vides stendus rotā sensenais "Pols" - tas, kurš uz kociņa. Tas, kuru ietērpj šokolādes kleitiņa. Šī produkta reklāmas sauklis vēsta, ka "Pols" nekad nav bijis vafelē. Ar vārdu 'vafele' sadzīves folklorā, kā zināms, saprotams arī kaut kas cits, proti, pamatīga dzēruma pakāpe. Tieši šis aspekts tik ļoti sajūsmina cilvēkus, kuri reklāmu ievērojuši.
Vienlaikus zināms, ka pērn "Rīgas piena kombināts" laida klajā "Polu" uzlabotas vafeles glāzītē, un tas joprojām bauda pieprasījumu, tādējādi ļaudis pamatoti vaicā: kā tad tā, tiešām "Pola" nav vafelītē? Ir, protams.
Sociālajos tīklos pazīstamais šovmenis Gustavs Terzens "Pola" kampaņu vērtē kā sevišķi izdevušos, vienlaikus paceļot to politiskos augstumos: "Saldējums Pols ar citroniņu ir ļoti labs. Saldējuma Pols jaunā reklāma ir laba. Jo vairāk tāpēc, ka tauta par baltu velti pati masveidā pavairo viena produkta atpazīstamību. Tieši tas pats notiek, kad pavairo info, cik ļoti slikts ir kāds mērs vai prezidents. Paši dodam balsi!"