Igaunijā un Lietuvā pieaug neapmierinātība ar „airBaltic”
Sabiedrība

Igaunijā un Lietuvā pieaug neapmierinātība ar „airBaltic”

Jauns.lv

Mūsu kaimiņvalstīs – gan Igaunijā, gan Lietuvā aug plašumā neapmierinātība ar Latvijas aviokompāniju „airBaltic”. Tā reisus no Tallinas atceļ, bet lietuviešiem liedz iespēju tikt iekšā lidmašīnā.

Igaunijā un Lietuvā pieaug neapmierinātība ar „air...

­

Igauņu un lietuviešu sūdzības par Latvijas nacionālo lidsabiedrību „airBaltic” pēdējā laikā birst kā no pārpilnības raga.
Igauņu un lietuviešu sūdzības par Latvijas nacionālo lidsabiedrību „airBaltic” pēdējā laikā birst kā no pārpilnības raga.

Igaunijas patērētāju aizsardzības departaments (analoga institūcija mūsu Patērētāju tiesību aizsardzības centram) igauņus brīdina – ja plānojat lidot ar „airBaltic”, rēķinieties ar lielām problēmām!

Pēdējā laikā departaments saņēmis vairākus klientu sūdzības, ka pēkšņi tika atcelti „airBaltic” reisi no Tallinas lidostas, uz kuriem viņi biļetes ir iegādājušies ar atlaidēm.

Patērētāju aizsardzības departaments paziņojis, ka „airBaltic” izmantojis negodīgus paņēmienus, kas ir pretrunā ar Igaunijas patērētāju aizsardzības likumu, vēsta portāls postimees.ee.

Departamenta ģenerāldirektrs Andres Sooniste saka: „„airBaltic” viceprezidenta paziņojumi ir apzināta to cilvēku, kuri iegādājušies aviobiļetes tiesību parkāpums Lai kā arī neatrisinātos jautājums par reisu atcelšanu, tas nekompensēs cilvēku neapmierinātību un nervu spriedzi, kuriem nu nācās pārplānot savus ceļojumus.”

Jau ziņots, ka pagājušajā nedēļā „airBaltic” pēkšņi paziņoja, ka plāno slēgt lielāko daļu tiešo lidojumu maršrutu no Tallinas uz Somiju.

Tallinas lidosta paudusi pārsteigumu par šādu aviokompānijas lēmumu, jo maršrutiem, kas pirms neilga laika tika atklāti ar lielu reklāmas kampaņu, klājies visai labi, sacīja lidostas direktors Reins Loiks. Loiks pauda pieņēmumu, ka „airBaltic” atgriežas pie stratēģijas veikt lidojumus tikai no un uz Rīgu.

Savukārt lidsabiedrības korporatīvo komunikāciju viceprezidents Jānis Vanags ir norādījis, ka maršrutu skaita samazināšanas skaidrojama ar ziemas sezonu, kad vērojams mazāks pasažieru skaits.

Lietuvietis tiesāsies ar „airBaltic”

Aizvien biežāk ir dzirdama arī lietuviešu neapmierinātība ar „airBaltic” un Rīgas lidostas servisu. Nule kā viens no Lietuvas logu būves kompānijas „Megrame” īpašniekiem Agnis Magelinskas nolēmis tiesāties ar „airBaltic”, ziņo portāls delfi.lt. Viņam „airBaltic” izjauca atvaļinājumu Ķīnā.

Magelinskis sūdzas: „Nebija viegli izbrīvēt laiku atvaļinājumam. Neskatoties uz to, ka Rīgas lidostā ieradāmies divas stundas pirms lidojuma, kā to pieprasa noteikumi, rindas bija milzīgas, tās virzījās ļoti lēni. Kad redzēju, ka mans gaidīšanas laiks iztek, vērsos pie palīdzības pie „airBaltic” pārstāvja. Esmu daudz ceļojis, dzīvojis ASV un

Lielbritānijā, bet tādu nekaunību līdz šim nebiju redzējis.”

„airBaltic” Magelinskim un viņa ceļabiedriem augstprātīgi paziņoja, ka pats ir vainīgs, ka nokavējis. Viņam un ar ceļabiedriem ar „airBaltic” reisu vispirms vajadzēja lidot uz Kijevu, bet no turienes uz Pekinu. Tā viņi arī atvaļinājuma braucienā uz Ķīnu nenokļuva – ceļojums beidzās Rīgas lidostā.

„Man vienīgi atliek vērsties pie sava advokāta un izvirzīt pretenzijas pret „airBaltic”. Speciāli dienu pirms lidojuma ieradāmies Rīgā, nakšņojām viesnīcā, lai paspētu uz lidojumu,” savu bēdu stāstu noslēdz lietuviešu biznesmenis. Pēc viņa vārdiem, šī paša iemeslu – milzīgo rindu un „airBaltic” nekaunības dēļ uz Kijevu neizlidoja vēl trīs sievietes, bet divi ārzemnieki nepaspēja uz Vīnes reisu.

Elmārs Barkāns/Foto: LETA

 ­