Sabiedrība

Sarucis skatītāju skaits Lemberga pirktajam raidlaikam televīzijā

Jauns.lv

Sarucis skatītāju skaits Ventspils mēra Aivara Lemberga ("Latvijai un Ventspilij") uzrunai "Latvijas Neatkarīgajā televīzijā" (LNT), liecina tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras "TNS Latvia" dati.

Sarucis skatītāju skaits Lemberga pirktajam raidla...

Pagājušajā svētdienā, 17.jūlijā, uzrunu noskatījās 17,4 tūkstoši skatītāju, rāda reitingi. Savukārt iepriekš iedzīvotāji Lemberga uzrunas daudz vairāk skatījās – salīdzinoši nedēļu iepriekš, 10.jūlijā, to noskatījās 51,3 tūkstoši, parāda TNS veiktais mērījums.

Pašu pirmo Lemberga apmaksāto uzrunu LNT 12.jūnijā, kas sekoja pēc Valsts prezidenta Valda Zatlera lēmuma rosināt 10.Saeimas atlaišanu, par ko Zatlers paziņoja tiešraidē sabiedriskajos medijos, noskatījās 36,1 tūkstotis. Par turpmākajiem apmaksātajiem raidlaikiem interese pieauga, līdz šim maksimumu sasniedzot 3.jūlijā, kad skatītāju skaits sasniedza 58,1 tūkstoti, liecina reitings.

Jau ziņots, ka Lembergs šo uzrunu pārraidīšanu apmaksā pats un televīzijas ekrānā tās parādās kā apmaksāta reklāma. Uzrunu laikā Lembergs klāsta savu viedokli par politiskajām norisēm Latvijā.

Sākotnēji izplatītajā paziņojumā Lembergs pamatoja, ka vēlas atspēkot Zatlera pausto, ka atsevišķi reģioni Latvijā saņemot lielāku Eiropas Savienības finansējumu dažādiem projektiem.

Lembergs norādīja, ka pērk raidlaiku komerctelevīzijā, jo Latvijas Radio un Latvijas Televīzijā, viņaprāt, paužot vienveidīgu viedokli.

BNS