Runā Rīga
2012. gada 1. marts, 12:26

No marta Rīgas satiksmes klientu apkalpošanas centrs Spīķeri strādās arī svētdienās

Jauns.lv

No svētdienas, 4.marta Rīgas satiksmes klientu apkalpošanas centrs Spīķeri, kas atrodas Rīgā, Spīķeru ielā 1, turpmāk strādās arī svētdienās no plkst. 10:00 līdz 16:00, Kasjauns.lv informēja klientu apkalpošanas un komunikācijas daļas vadītājs Viktors Zaķis.

Kā liecina 2012.gada janvārī veiktā klientu aptauja par ieceri nodrošināt viena klientu apkalpošanas centra darbību svētdienās, gandrīz ceturtdaļa respondentu, 24%, atzīst, ka viņiem klientu centra pieejamība svētdienās būtu ļoti noderīga, jo ir grūti atrast laiku klientu centra apmeklējumam citās nedēļas dienās. 11% aptaujas dalībnieki pozitīvi novērtē to, ka varēs brīvi izvēlēties apmeklējuma dienu, bet 4% cer, ka tas atvieglos klientu centru noslogojumu.

Tāpat kā darba dienās, arī svētdienās klientu apkalpošanas centrā Spīķeri būs iespējams pieteikties un saņemt personalizēto e talonu, iegūt informāciju, pagarināt atlaides saņēmēja statusu un risināt dažādus ar e talonu saistītus jautājumus.

Atgādinām, ka Rīgas satiksmes klientu apkalpošanas centri atrodas Prāgas ielā 1, Brībības ielā 191, Brīvības gatvē 384b, Kurzemes prospektā 137 un Vienības gatvē 76b. Darbalaiks ir darba dienās no plkst. 9:00 līdz 19:00 un sestdienās no plkst. 10:00 līdz 16:00.

Lai klienti uzzinātu jaunumus un iegūtu informāciju par Rīgas satiksmes pakalpojumiem pēc iespējas operatīvāk, no 2011.gada oktobra bezmaksas informatīvais tālrunis 80001919 ir sazvanāms septiņas dienas nedēļā 24 stundas diennaktī.

Plašāku informāciju par Rīgas satiksmes piedāvātajiem pakalpojumiem un jaunumiem var saņemt interneta mājas lapā www.rigassatiksme.lv vai zvanot pa bezmaksas tālruni 80001919.

Kasjauns.lv

Sadarbībā ar Rīgas pašvaldību

Tēmas