Pabeigti rekonstrukcijas darbi Mazajā Brīvības ielā un atklāta pieturvieta Meža skola
Rīgas satiksme ir pilnībā pabeigusi rekonstrukcijas darbus posmā Jugla – Ropažu iela, un no 22.oktobra autobusi virzienā uz centru kursēs pa Mazo Brīvības ielu, savukārt 3. un 6.tramvaja maršrutiem atjaunota pieturvieta Meža skola.
Turpmāk 1., 14. un 40.maršruta autobusi virzienā uz centru, attiecīgi no Baltezera ielas un Silciema ielas, tiks novirzīti pa Mazo Brīvības ielu. Tāpat tiks ieviesta jauna pieturvieta Sporta akadēmija centra virzienā. Virzienā uz Juglu autobusi kursēs kā līdz šim pa Brīvības ielu.
No 22.oktobra atvērta arī atjaunotā pieturvieta 3. un 6.tramvaja maršrutiem Meža skola. Minētā pieturvieta ir pilnībā piemērota zemās grīdas tramvajam ar jaunu risinājumu brauktuves pacēlumam, kurš nākotnē varētu tikt īstenots arī zemās grīdas tramvajam Kr.Barona ielā. Jaunā pieturvieta ir pilnībā labiekārtota un aprīkota ar nojumēm un aizsargbarjerām pasažieru drošībai.
Vienlaicīgi ir uzstādīts un no 22.oktobra darbojas pirmais monitors pieturvietā Juglas galapunktā, kurā redzams tramvaju kustības saraksts tiešsaistes režīmā, kā arī cita pasažieriem aktuāla informācija. Plānots, ka nākotnē ar šādiem monitoriem tiks aprīkotas vēl vairākas pieturvietas.
Atgādinām, ka šā gada 28.maijā pilnībā tika atjaunota 3. un 6.maršruta tramvaja kustība posmā no 45.vidusskolas līdz Juglai. Pēc tramvaju līnijas posma Ropažu iela – Jugla rekonstrukcijas ir nodrošināta zemās grīdas tramvajam atbilstoša infrastruktūra – nomainīti sliežu ceļi, kas samazina gan tramvaja radīto trokšņu, gan vibrāciju līmeni. Tāpat nodrošināta mūsdienīga un zemās grīdas tramvajam atbilstoša energoapgāde. Attiecīgajā ceļa posmā ir paplašinātas pieturvietu platformas, kas nodrošina drošu un ērtu pasažieru iekāpšanu/ izkāpšanu un ir pielāgotas (paaugstinātas) zemās grīdas tramvaja uzbūvei, kā rezultātā uzlabota pasažieru iekļūšana/ izkļūšana no tramvaja salona.
Kopumā rekonstruēts sliežu posms 2,65 km garumā, nomainīti kontaktvadi 5,36 km garumā, no jauna uzbūvēti 117 kontakttīkla balsti, izbūvētas 12 paaugstinātas pieturvietas platformas.
Ņemot vērā to, ka attiecīgajā tramvaju līnijas posmā sliežu ceļi bija nolietoti, kā arī kopējā infrastruktūra, ieskaitot elektroapgādi un pieturvietu platformas, bija novecojušas, Rīgas satiksme 2012.gada 14.aprīlī uzsāka 6.tramvaju maršruta rekonstrukcijas darbus.
Sadarbībā ar Rīgas pašvaldību