
Hamiltons stāsta, ka beidzot izdevies atklāt "Ferrari" formulas problēmu

Izcīnījis septīto vietu Japānas F-1 posmā, Lūiss Hamiltons atzinis, ka tas bijis maksimums, ko no “Ferrari” mašīnas varēja “izspiest”.
Britu pilots atzīst, ka ļoti cerējis uz drošības auto periodu, kas tā arī ne reizi nesākās un līdz ar to pabojāja iecerēto stratēģiju. “Es izdarīju maksimumu, no šīs mašīnas neko vairāk ārā dabūt nebija iespējams,” sacīja Hamiltons. “Mašīnas aizmugure visu nedēļas nogali bija ar nepietiekamu veiktspēju. Un rezultāts kvalifikācijā šeit bija noteicošais. Bet esam atklājuši kaut ko, kāpēc mašīna pēdējās trīs sacīkstēs nav pietiekoši ātra. Tiklīdz to atrisināsim, varēšu parādīt labākus rezultātus. Cerams, to atrisināsim jau uz nākamo posmu. Kvalifikācija ir svarīga, bet nespēju no riepām dabūt ārā visu vajadzīgo, līdz ar to kaut kas nav kārtībā.”
Pēc tam, kad Ķīnas posmā Hamiltons tika diskvalificēts par pārāk lielu grīdas plankas nodilumu, šajā reizē “Ferrari” formulas braukšanas augstums tika uzstādīts lielāks, kas savukārt nebija optimālais regulējums, negatīvi ietekmējot aerodinamiku. Komanda bija rēķinājusies, ka sacensībās trasē dosies drošības mašīna, tomēr tas ne reizi nenotika. “Drošības mašīnas nebija, tāpēc tas neradīja lielu atšķirību,” teica Hamiltons, kurš sacīksti sāka ar cietajām riepām. “Domāju, ka vidējā sastāva riepas sacensību sākumam bija daudz labāka izvēle, sevišķi ņemot vērā vēsos laikapstākļus.”
Hamiltons kvalifikācijā palika astotais. Ceļā uz septīto vietu izdevās apdzīt Īzaka Hadžāra “Racing Bulls” formulu un tā bija viena no retajām apdzīšanām, kas bija novērojamas šajās sacensībās.
“Prieks, ka izdevās pacelties augstāk,” pauda septiņkārtējais F-1 čempions. “Es tiešām ceru, ka uz nākamo posmu redzēsim pozitīvas izmaiņas. Pirmajās trīs sacīkstēs mūsu mašīnai novērojams deficīts. Ar to, kāda mašīna man bija, tas bija labākais rezultāts, ko varēju dabūt. Šobrīd, iespējams, esam ceturtā ātrākā komanda. Atpaliekam no konkurentiem piespiedējspēka ziņā un ir šis tas darāms, lai samazinātu atstatumu. Pamazām padarīsim šo auto ātrāku. Būs interesanti, kad komandas savām mašīnām sezonas gaitā ieviesīs uzlabojumus. Līderiem šobrīd ir 0,3 vai 0,4 sekunžu pārsvars aplī. Būs jāizdara daudz, lai ar uzlabojumiem to samazinātu.”
Jautāts, uz kuru posmu komanda plāno uzlabojumus, sportists sacīja: “Viņi to vēl nezina.”