Par 110 miljoniem dolāru pārdots sporta žurnāls "Sports Illustrated"
foto: AFP/Scanpix
Slavenais sporta žurnāls "Sports Illustrated" par 110 miljoniem ASV dolāru (97 miljoniem eiro) pārdots "Authentic Brands Group" uzņēmumam, kas specializējas modes, izklaides un sporta zīmolu mārketingā.
Sporta zvaigznes

Par 110 miljoniem dolāru pārdots sporta žurnāls "Sports Illustrated"

Jauns.lv / LETA

Slavenais sporta žurnāls "Sports Illustrated" par 110 miljoniem ASV dolāru (97 miljoniem eiro) pārdots "Authentic Brands Group" uzņēmumam, kas specializējas modes, izklaides un sporta zīmolu mārketingā.

Par 110 miljoniem dolāru pārdots sporta žurnāls "S...

"Sports Illustrated" iepriekšējie īpašnieki mediju kompānija "Meredith" turpinās vadīt žurnāla drukāto versiju un interneta mājas lapu "Sl.com" vismaz pāris gadus. Netiks mainīts žurnāla izdevējs un redaktors, kā rezultātā tiks saglabāta redakcionālā neatkarība.

"Darījums ļaus "Sports Illustrated" virzīties jaunās jomās, kā piemēram e-sports. Tikmēr "Meredith" varēs turpināt neatkarīgu, kvalitatīvu žurnālistiku," savā paziņojumā teica galvenais žurnāla redaktors Kriss Stouns.

"Authentic Brands Group" pieder reklāmas tiesības uz tādām slavenībām kā Šakils O'Nīls un Muhameds Alī.

Nav skaidrības, kas ar izdevumu notiks pēc pāris gadiem. Iespējams, sadarbība tiks pagarināta. Tomēr iespaidīgā darījuma detaļas pagaidām netika atklātas.

Sporta žurnāls savu darbību aizsāka tālajā 1954.gadā un tā dibinātājs ir žurnālists Henrijs Lūss. Uzņēmuma apgrozījums pēdējos piecos gados ir sarucis par 8.2%. Iemesls ir lasītāji, kuri aizvien vairāk izvēlās dažādas ziņas un notikumus apskatīt internetā. Arī "Sports Illustrated" konkurenti ESPN aprīlī paziņoja, ka slēgs drukātos žurnālus.