Pasaule kā apmāta izpērk apavus, ko šovasar nēsā mazais princis Džordžs. FOTO
Visu, kas ir mugurā mazajam princim Džordžam, nekavējoties saviem puisēniem nopērk vēl tūkstošiem citas māmiņas Lielbritānijā. Par jaunāko hitu kļuvuši mazā prinča „Crocs” apavi, kas nu vēja ātrumā izpirkti.

Pasaule kā apmāta izpērk apavus, ko šovasar nēsā mazais princis Džordžs. FOTO

Jauns.lv

Prinča Viljama un hercogienes Ketrīnas un pirmdzimtais – princis Džordžs – padarījis „Crocs” apavus par iecienītākajiem šīs vasaras sezonā!

Šos košos dažādu krāsu apavus, kas no skata atgādina gumijveida plastmasu („croslite” – viegls un antibakteriāls materiāls, kas pielāgojas valkātāja pēdas formai), daudzi ienīst. Taču pēc tam, kad tie manīti kājās mazajam mīlīgajam britu princim Džordžam, pieprasījums pēc šiem 26.99 sterliņu mārciņu (37 eiro) apaviem audzis teju bezgalīgi.

Nevienam nav noslēpums, ka hercogiene Ketrīna ir „modes noteicēja”. Jau pirms kāzām tos Ketrīnas izvēlētos apģērbus, kas bija iegādāti draudzīgo cenu veikalos, zibenīgi izpirka. Arī mazajam princim Džordžam nu piemīt „modes diktētāja” statuss.

Šī nav pirmā reize, kad prinča Džordža garderobe piesaistījusi tautas uzmanību. Pērn, kad mazais princis ar vecākiem apmeklēja Tēva dienai par godu rīkoti polo maču rozā šortiņos, Lielbritānijā tos 24 stundu laikā izpirka. Izpārdotas bija arī īsbikses zilā un koraļļu krāsā, turklāt visu pieejamo izmēru!

Arī pelēko adīto vestīti ar britu sargiem, kurā princis pozēja Ziemassvētku oficiālajām fotogrāfijām, izpirka tikpat ātri. Fotogrāfijas vēl nebija oficiāli publiskotas, kad zīmola „Cath Kidston” vestīte jau bija izpārdota!

Aizvadītajā svētdienā princis Džordžs ar vecākiem apmeklēja polo festivālu Glosteršīras grāfistē. Jau nākamajā dienā interneta veikalos bija izpirkti visi bērnu 2. izmēra „Kids’ Crocband” apavi.

„2. izmēra apavi šobrīd uz laiku nav pieejami. Ievadiet savu e-pasta adresi un mēs jūs informēsim, kad tie atkal būs pārdošanā,” vēstīts ražotāju interneta veikala mājaslapā.

Džordžs bija ģērbies arī „Olivier Baby & Kids” tumši zilā kašmira jaciņā (88 eiro). Šī kompānija nu izmanto slavenā klienta vārdu, lai reklamētu adīto jaciņu savā mājaslapā. Nekāds pārsteigums – arī šī zēnu jaciņa ir izpirkta! „Viens no prinča Džordža iemīļotajiem kardiganiem,” vēstīts mājaslapā. „Tādam jābūt visu zēnu garderobē, it īpaši pēc tam, kad princis Džordžs redzēts savējā apmeklējam polo spēli! Klasisks, bet jauks kardigans zēniem ar V veida kakla izgriezumu. Ar akcentētu zvaigzni uz muguras tas ir stilīgs un arī jautrs. Pieejams vecuma grupā līdz 9-10 gadiem. Ērts ikdienai un kopā ar kreklu ideāls smalkākiem pasākumiem.”

„Olivier Baby & Kids” ir neliels ģimenes uzņēmums. To 2011. gadā nodibināja māsas Emma Deividsone un Amise Smita.

Pasaule kā apmāta izpērk apavus, ko šovasar nēsā mazais princis Džordžs

Visu, kas ir mugurā mazajam princim Džordžam, nekavējoties saviem puisēniem nopērk vēl tūkstošiem citas māmiņas Lielbritānijā. Par jaunāko hitu kļuvuši ...

16 mēnešu vecumā princis Džordžs pozēja savā pirmajā oficiālajā Ziemassvētku fotosesijā Kensingtonas pils pagalmā.

Prinča Džordža oficiālā Ziemassvētku fotosesija

16 mēnešu vecumā princis Džordžs pozēja savā pirmajā oficiālajā Ziemassvētku fotosesijā Kensingtonas pils pagalmā.

Mazo princi Džordžu ģērbj rozā

Apmeklējot tēvu dienai veltīto polo maču, hercogiene Ketrīna un princis Viljams savu dēlu, princi Džordžu, bija ģērbuši rozā!

Kasjauns.lv / Foto: Vida Press