Sievišķīgas un stilīgas: tā ikdienā ģērbjas modes biznesa līderes
foto: Vida Press
Viņas darbā prot būt līderes un ikdienā saglabāt elegantu sievišķību. (Attēlā - stiliste Reičela Zoe)

Sievišķīgas un stilīgas: tā ikdienā ģērbjas modes biznesa līderes

Anita Sedliņa

Žurnāls "Kas Jauns"

Modes ietekmīgākās sievietes, industrijas pelēkie kardināli rāda piemēru, kā darbā būt līderēm un ikdienā – sievišķīgām un stilīgām. Līdzsvara triki un idejas.

Melnā

Lai gan asociēta ar drūmām noskaņām, melnā ir visdziļākā, elegantākā un izsmalcinātākā krāsa. Un tāda ir arī tās valkātāja. Melnā viscauri vai komplektā, izvēloties vienu citas krāsas detaļu vai aksesuārus.

foto: Vida Press
Stella Makārtnija, modes dizainere.
Stella Makārtnija, modes dizainere.
foto: Vida Press
Fēbe Filo, modes dizainere.
Fēbe Filo, modes dizainere.

Mono

Triks, kā bez liekām pārdomām kombinēt garderobes izstrādājumus, ir tērpties vienā krāsā no galvas līdz pat kājām. Komplekts, kas radīs ļoti pārdomātu un pašpārliecinātu iespaidu.

foto: Vida Press
Linda Fargo, luksusa preču lielveikala Bergdorf Goodman viceprezidente.
Linda Fargo, luksusa preču lielveikala Bergdorf Goodman viceprezidente.
foto: Vida Press
Eimija Songa, ietekmīgākā modes blogere.
Eimija Songa, ietekmīgākā modes blogere.

Milzīgs

Izmērā pārlielas virsdrēbes ir paņēmiens, kā radīt viegluma un bezrūpības iespaidu citādi klasiskam tēlam, līdzsvaru – ļoti sievišķīgam vai stingrās struktūras dēļ piešķirt formālu elementu brīvam stilam.

foto: Vida Press
Reičela Zoe, stiliste.
Reičela Zoe, stiliste.
foto: Vida Press
Stella Makārtnija, modes dizainere.
Stella Makārtnija, modes dizainere.

Unikāls

Pārmodernas un sarežģītas formas vietā izvēle par labu izstrādājumam ar aizraujošu materiālu – faktūru, krāsām u. c. Tas nozīmē, ilgāk valkājams un vienmēr aktuāls.

foto: Vida Press
Miuča Prada, modes dizainere.
Miuča Prada, modes dizainere.
foto: Vida Press
Anna Vintūra, izdevniecības Conde Nast un ASV Vogue mākslinieciskā direktore.
Anna Vintūra, izdevniecības Conde Nast un ASV Vogue mākslinieciskā direktore.


Personība

Darba vidē ir jādemonstrē sava personība, darbaspējas, nevis jānovērš uzmanība ar sievišķības vai seksapīla paņēmieniem. Tādēļ brīva piegriezuma un silueta apģērbs būs piemērotākā un arīdzan aktualitātēm atbilstošākā izvēle.

foto: Vida Press
Viktorija Bekhema, modes dizainere.
Viktorija Bekhema, modes dizainere.

Akcents

No darba dienas uz vakaru – transformācija veicama, tērpam pievienojot rotaslietas un/vai smailpurnu augstpapēžu kurpes. Rotas, kuras ir izteiksmīgas un pamanāmas, un galvenais – kvalitatīvas.

foto: Vida Press
Dženna Laionsa, uzņēmēja un zīmola J. Crew dizainere.
Dženna Laionsa, uzņēmēja un zīmola J. Crew dizainere.
foto: Vida Press
Anna Vintūra, izdevniecības Conde Nast un ASV Vogue mākslinieciskā direktore.
Anna Vintūra, izdevniecības Conde Nast un ASV Vogue mākslinieciskā direktore.

Uniforma

Jaunais, stilīgais sezonas komplekts ir daudzpusīgs un universāls – efektīgi svārki un atturīgs, augumam piegulošs trikotāžas džemperis. Sievišķība, sezonas aktualitātes un formāla atturība.

foto: Vida Press
Karīne Restona-Roitfelda, stiliste un žurnāla CR Fashion Book redaktore
Karīne Restona-Roitfelda, stiliste un žurnāla CR Fashion Book redaktore
foto: Vida Press
Nina Garsija, žurnāla Marie Claire radošā direktore.
Nina Garsija, žurnāla Marie Claire radošā direktore.
foto: Vida Press
Šērlija Kuka, modes zīmola Proenza Schouler direktore.
Šērlija Kuka, modes zīmola Proenza Schouler direktore.