Modes pasaule jūk prātā ārkārtīgi dārgas somas dēļ. "Ikea" tādu tašu piedāvā par 1 eiro
Modes pasaule šobrīd sajukusi prātā šī amizantā notikuma dēļ.

Modes pasaule jūk prātā ārkārtīgi dārgas somas dēļ. "Ikea" tādu tašu piedāvā par 1 eiro

Kasjauns.lv

Modes pasaulē šobrīd uzvaras gājienā devusies luksusa zīmola "Balenciaga" jaunākās kolekcijas piedāvājums - zila ietilpīga soma, kuras cena ir apmēram 2000 ASV dolāru. Nenoliedzami, skaista un stilīga, taču... Ar to tikai viss sācies.

Populārais luksusa modes preču zīmols "Balenciaga" šo somu prezentēja 18.aprīlī, raksta "Adweek". Šopaholiķēm un augstās modes cienītājām šis izstrādājums šķiet ļoti iekārojams pirkums, un lēts tas nav.

Uz šo faktu ļoti ātri reaģējis Zviedrijas sadzīves mēbeļu ražotājs "Ikea", kurš pauda - hei, dizains ir zagts! Nudien - "Ikea's" iepirkumu taša, kas šī tīkla veikalos maksā nieka 99 centus, uz pirmo aci ir gluži tāds pats kā somai par 2000 dolāriem.

"Balenciaga" soma par 2000 dolāru.
"Balenciaga" soma par 2000 dolāru.

"Ikea" pārstāvji par šo visu smalki ironizē. "Mēs esam ļoti pagodināti, ka mūsu somas ikoniskais dizains iedvesmojis "Balenciaga". Nekas nav līdzvērtīgs ietilpīgam maisiņam," teikts uzņēmuma sociālo tīklu kontos.

"Ikea" no notikuma izvērsa veselu reklāmas kampaņu.
"Ikea" no notikuma izvērsa veselu reklāmas kampaņu.

Turpinot amizieri, "Ikea" publiskoja instrukcijas, kā gan modes lietās neizglītotiem ļaudīm atšķirt kulta tašu "Ikea" par 99 centiem no luksusa zīmola radītās somas. Te no svara ir izturīgums un kvalitāte, proti "Ikea's" taša iztur dubļus, lietu un sniegu, to var mazgāt zem ūdens, un arī ietilpība tai tomēr esot lielāka. Turklāt "Ikea" lētā tašiņa izturēšot pat vairāku ķieģeļu nešļavu! Un - atškirībā no dārgā ekvivalenta - "Ikea's" somu var viegli salocīt mazmazītiņā izmērā. 

Zviedrijas uzņēmums modes dizaineru piedāvāto glauno somu ātri izvērta sava tēla pucēšanas kampaņā. Šādu reklāmas stratēģiju veikli izdomāja Johans Holngrems no Šveices kompānijas "Acne". Ideja bijusi gatava nieka divu stundu laikā - tad "Ikea" maisiņš safotografēts un palaists tautās. Kā redzams, kampaņa izdevusies, jo sociālajos tīklos nerimst sajūsma par tik veiksmīgu risinājumu.