Portāls ielādēsies pēc 15 sekundēm
Uz Jauns.lv
Foto: Vida Press

"Prada", "Gucci", "Zara", "Mango" un citi zīmoli pielāgo ražotnes, lai apkarotu Covid-19 1

Mode
30. martā 12:03 2020. gada 30. martā 12:03
 
Marika
Džule
| Jauns.lv
Luksusa apģērbu zīmoli "Prada", "Gucci", "Givenchy" un citi, kā arī lielākie masu apģērbu ražotāji H&M, "Zara", "Mango" steidz iesaistīties cīņā pret Covid-19 pandēmiju - ražojot un piegādājot personīgās veselības aizsardzības līdzekļus medicīnas darbiniekiem un iedzīvotājiem.

Sterila medicīnisko sejas masku ražotne (Foto: Vida Press)

Augstās modes zīmols Prada - viens no ietekmīgākajiem modes industrijas pārstāvjiem - iesaistījies cīņā pret koronavīrusu.

Ražotnes, kas parasti izmantotas elegantu uzvalku un smalku blūžu izgatavošanā, pielāgo savas fabrikas, meklē specializēto audumu izstrādi, lai ražotu augsti pieprasītās sejas aizsargmaskas, tādējādi sniedzot nozīmīgu artavu globālās pandēmijas apkarošanā. Paziņojumos medijiem Prada vēsta, ka līdz 6.aprīlim plāno izgatavot 110 000 sejas maskas.

Prada veikala izkārtne (Foto: Image Press / BACKGRID/All Over / Vida Press)

Modes nams Gucci sola saražot vienu miljonu aizsargmasku, arī Yves Saint Laurent, Dior, Fendi un Givenchy zīmoli uzsākuši masku ražošanai pielāgot savas ražotnes, lai pavisam drīz apgādātu Francijas varas iestādes ar 40 milijoniem sejas aizsargmasku un citiem personīgās drošības līdzekļiem.

Masu apģērbu ražotājs Zara arī sniedz savu atbalstu cīņā ar pandēmiju, ražojot ap 10 000 ķirurģisko masku nedēļā. Arī H&M  pakārto savas apģērbu ražošanas ķēdes, lai šūtu aizsarglīdzekļus slimnīcām un veselības aprūpes darbiniekiem visā pasaulē. Mango masu apģērbu veikalu tīkli medijiem sniedz ziņas, ka plāno nodrošināt 2 miljonus sejas masku dažādām Spānijas slimnīcām, ziņo theguardian.com

Apģērbu veikals Zara (Foto: Sergei Bobylev/TASS/Sipa USA/ Vida Press)

Augsto pieprasījumu pēc sejas maskām un citiem drošības līdzekļiem izjūt arī Amerikas Savienotajās valstīs, kur tās prezidents Donalds Tramps uzrunā lielas apģērbu, kosmētikas ražošanas kompānijas,  piemēram - Hanes, lai tie iesaistītos aizsarglīdzekļu izgatavošanā. Jo atšķirībā no Francijas un Itālijas, amerikāņu lielie zīmoli, kuriem resursi un kapacitāte atļautu veikt masveida aizsardzības līdzekļu izgatavošanu, īpaši neiesaistās un iniacatīvu pagaidām neizrāda.

Līdzīgā pozīcijā kā ASV atrodas Liebritānija, arī tur bāzētie masu apģērbu un luksusa zīmolu ražotāji pagaidām neizrāda patiesu interesi iesaistīties pandēmijas ierobežošanas pasākumos, ražojot un ziedojot sabiedrībai un iestādēm sejas maskas vai dezifekcijas līdzekļus, kā tas notiek citās valstīs.

Lielo kompāniju pasivitāte nenozīmē, ka tie neplāno iesaistīties, bet velta laiku, lai pienācīgi sagatavotos ražošanas procesiem- jo, lai pārkārtotu ražotnes un nodrošinātu īpaši sterilus apstākļus, kā arī piemeklētu un saražotu pareizos mediciniskos materiālus - jāpaiet noteiktam laikam.

Saistītās ziņas

Tagad modē ir koronavīruss 1
Koronavīruss: "Louis Vuitton" sāk ražot roku dezinfekcijas līdzekļus
Slēdz pasaulē lielāko modes e-veikalu "Net-A-Porter" 1

Citi šobrīd lasa

“Darbs sākas 5 no rīta, maksā tikai 7 mārciņas stundā…” ko par latviešiem tik ierastu ražas novākšanas darbu saka briti 6
Horoskops jūnijam visām zodiaka zīmēm: gatavojieties lielām pārmaiņām
"Pārāk daudzi nomira pārāk ātri." Zviedru epidemiologs Tegnels atzīst, ka vajadzēja darīt vairāk
Tēmas: Koronavīruss
Pievienot komentāru

Евгений Петросян живет отдельно от своей молодой жены

«Остались кожа да кости»: Михаил Боярский поразил изможденным видом