7 zvaigžņu aromāti, kas noteikti jāpasmaržo šajā vasarā. Smaržu TOPS
Šobrīd smaržu biznesā valda milzīga konkurence. Gada laikā tirgū parādās vidēji 600 jauni aromāti, tāpēc milzīga nozīme ir tam, kā smarža tiek pasniegta. Ja tu esi slavens, tad pietiek ar vārdu vien, lai tavs produkts kļūtu populārs. To zvaigznes lieliski apzinās un steidz izlaist arvien jaunus aromātus.
Skaitļi rāda, ka pircējiem patīk smaržas, kas nes zvaigžņu vārdus. Piemēram, Lady Gagas smaržas Fame, kļuvusi par visātrāk pārdoto smaržu tūlīt aiz Chanel N°5. Protams, ka ne jau smaržas saturs, bet gan dziedātājas slava un iespaidīgā reklāmas kampaņa, bija šī aromāta panākumu pamatā. Muļķīgi būtu iedomāties, ka zvaigznes pašas rada savus aromātus. Šobrīd pat daļai lielo kosmētikas kompāniju nav savu parfimēru, tāpēc pastāv īpašas parfimēru aģentūras, kuras izpilda dažādu klientu pasūtījumus.
Lielākā daļa zvaigžņu, kas pievērsušās smaržu biznesam, neapstājas pie viena aromāta. Daudzām dziedātājām, modelēm un aktrisēm šādi blakus biznesi kļūst pat ienesīgāki, nekā viņu tiešā nodarbošanās. Viens no piemēriem ir dziedātāja Britnija Spīrsa. Kamēr viņas muzikālā karjera buksē, kārtējās jaunās smaržas Island Fantasy nes labu peļņu.
Savu slavu steidz izmantot arī realitātes šovu zvaigzne Kima Kardašjana. Viņas ģimenes TV šovs Keeping up with the Kardashians ir lielisks veids, kā reklamēt Kimas kārtējās smaržas. Kopš 2009.gada, viņa izlaidusi jau savu sesto aromātu Pure Honey.