foto: BACKGRID/All Over Press/ Vida Press
"Balenciaga" dizainers: "Logotipu dziļākā nozīme ir domāta insaideriem"
Parīzes ielu mode 2018.
Mode
2019. gada 27. marts, 17:28

"Balenciaga" dizainers: "Logotipu dziļākā nozīme ir domāta insaideriem"

Anita Sedliņa

Pastaiga

Kristobals Balensjaga apģērbus parakstīja ar paša uzvārdu un piebildi “Maison de Paris”. 1970. gados, kad zīmola dibinātājs bija pensionējies, uz tā somām un reklāmās parādījās jauna monogramma – ar diviem B burtiem spoguļrakstā.

Arī Nikolā Geskjēra laikā pamanāmi BB burtu logotipi bija retums, bet viss mainījās, kad pie varas nāca deviņdesmito gadu bērns Demna Gvasalija.

foto: Bertrand-Hillion Marie-Paola/Aba/ Vida Press
Parīzes ielu mode 2018.
foto: CAMERA PRESS/CAMERA PRESS / Vida Press
Londonas ielu mode.

Viņš augstās modes namā burtiski ienesa ielu modes kultūru, bet Balenciaga logotipu rakstīja dažādos veidos, pārspīlēti un uzkrītoši.

foto: CAMERA PRESS/CAMERA PRESS / Vida Press
Parīzes ielu mode 2018.
foto: BACKGRID/All Over Press/ Vida Press
Parīzes ielu mode 2018.

Dubultā burta simbols no skatuves nepazuda, taču dizainers pārsteidza ar negaidītām tā variācijām, un pērn vārds Balenciaga tika bagātīgi demonstrēts uz žaketēm, džemperiem, kurpēm, somām un pat modeļu nagiem.

foto: ddp/INTERTOPICS/Photoshot / Vida Press
Balenciaga, rudens/ziema 2017.
foto: ddp/INTERTOPICS/Photoshot / Vida Press
Balenciaga, rudens/ziema 2017.

Demna par to īpaši netaisnojas: “Neuzskatu, ka ierindas patērētāju interesē logotipu dziļākā nozīme. Man ir svarīga vizuālā forma un piedāvājums, kurš saistīts ar korporatīvo kultūru. Tas ir domāts insaideriem, kuri zina, kas notiek nozares virtuvē un aiz priekškara.”

foto: Christopher Peterson / SplashNew/ Vida Press
Modele Nadīne Leopolda, 2018.

Parīzes modes nedēļa: "Balenciaga" skate rudens/ziema 2019/2020

gallery icon
161