"Calvin Klein" - viens no modes vēsturē spēcīgākajiem logotipiem, kurš dizaina ziņā ir minimālistisks, bet ietekmē milzumliels
2014. gada 12. janvārī modes dizainers Italo Cukelli prezentēja Calvin Klein vīriešu modes kolekciju tā paša gada rudenim/ziemai kā sveicienu no pagātnes – ar trim retro noskaņu džemperiem, uz kuriem rotājās 80. un 90. gados radīto slaveno Calvin Klein smaržu Obsession, Escape un Eternity logotipi.
Tas bija atgādinājums – reiz bija laiks, kad Calvin Klein bija veikalu un modes valdnieks! 2014. gadā, sadarbojoties ar interneta veikalu MyTheresa, tapa arī klasiskās Calvin Klein garderobes modernizācija The Re-Issue, bet Dover Street Market tika atvērts pop-up veikals ar zīmola 90. gadu logomānijas vintedža precēm.
2015. gadā sākās instagrama (un ne tikai) reklāmas kampaņa #MyCalvins, kas par modes lietu no jauna pasludināja klasisko, ar burtiem cK greznoto zīmola apakšveļu.
Šie mērķtiecīgie soļi ļāvuši apritē atgriezties vienam no modes vēstures spēcīgākajiem logotipiem, kurš dizaina ziņā ir minimālistisks, bet brendotprasmē un ietekmē – pārliels.
2017. gadā, kad brenda galvenais dizainers bija Rafs Simonss, luksusa modes zīmols, kurš savulaik padarīja dārgo modi demokrātisku un pieejamu ar saukli: “Es varu atļauties iegādāties Calvin Klein un nekaunos to demonstrēt!”, tika pie jauna logotipa – tagad burti CK vairs nav dažāda izmēra, taču to forma ir tikpat lakoniski izteiksmīga kā agrāk.
Oskarotās filmas "Moonlight" aktieri - "Calvin Klein" apakšveļas modeļi
Džastins Bībers reklamē zīmola „Calvin Klein” apakšveļu
Dziedātājs Džastins Bībers izvēlēts par prestižā apakšveļas zīmola „Calvin Klein” jauno reklāmas seju.