foto: Jonas Gustavsson/Sipa USA/ Vida Press
Logomānijas uzliesmojums: "Burberry" atdzīvina savas slavenās rūtis un burtus
Burberry, pavasaris/vasara 2019.
Mode
2019. gada 23. marts, 05:04

Logomānijas uzliesmojums: "Burberry" atdzīvina savas slavenās rūtis un burtus

Pastaiga

Logomānijas vilcienā ielēkt paspējis arī britu modes nams Burberry. 2017. gadā dizainers Kristofers Beilijs pārtrauca ieilgušo minimālisma periodu, atdzīvinot slavenos zīmola rūtiņu rakstus (bet vēl ne burtus) un radīja sadarbības kolekciju ar interneta veikalu net-a-porter.

foto: Dennis Stone/REX/ Vida Press
Mūziķis Liams Galahers, 2000.
foto: STEWART COOK/REX/ Vida Press
Aktrise Tea Leoni, 2000.

Turpinājums sekoja 2018. gada janvārī, kad viņš uzaicināja sadarboties modes jauno supervaroni, dizaineru Gošu Rubčinski, radot 2018. gada pavasara/vasaras kolekciju. Un atkal jau tika izmantots rūtiņu raksts!

“Mēs dzīvojam tik nepastāvīgā un mainīgā laikā, ka ir nepieciešamas iedrošināt klientus ar atpazīstamām lietām,” tā šo lēmumu pamatoja Beilijs.

foto: Vida Press
Gosha Rubchinskiy x Burberry, pavasaris/vasara 2018.

Taču 2018. gada martā, kad par jauno zīmola dizaineru kļuva Rikardo Tiši, pārvērtības piedzīvoja pats Burberry logotips.

foto: Vida Press
Burberry jaunais logotips, 2018.

Jaunā dizaina autors Pīters Sevils ir iedvesmojies no zīmola arhīviem un izmantojis tā dibinātāja Tomasa Bērberija iniciāļus, savijis tos kopā un sakomplektējis ar medus un krēmkrāsas rūtiņām.

foto: CAMERA PRESS/Jimmy James / Vida Press
Burberry, pavasaris/vasara 2019.
foto: CAMERA PRESS/CAMERA PRESS / Vida Press
Burberry, pavasaris/vasara 2019.
foto: CAMERA PRESS/CAMERA PRESS / Vida Press
Burberry, pavasaris/vasara 2019.
foto: Jonas Gustavsson/Sipa USA/ Vida Press
Burberry, pavasaris/vasara 2019.

Londonas modes nedēļa: "Burberry" skate rudens/ziema 2019/2020

gallery icon

Zīmola „Burberry” reklāmas seja Romeo Bekhems

Deivida un Viktorijas Bekhemu dēls Romeo Bekhems jau no 10 gadu vecuma ir zīmola „Burberry” reklāmas seja

gallery icon

Tēmas