Logomānijas uzliesmojums: "Burberry" atdzīvina savas slavenās rūtis un burtus
Logomānijas vilcienā ielēkt paspējis arī britu modes nams Burberry. 2017. gadā dizainers Kristofers Beilijs pārtrauca ieilgušo minimālisma periodu, atdzīvinot slavenos zīmola rūtiņu rakstus (bet vēl ne burtus) un radīja sadarbības kolekciju ar interneta veikalu net-a-porter.
Turpinājums sekoja 2018. gada janvārī, kad viņš uzaicināja sadarboties modes jauno supervaroni, dizaineru Gošu Rubčinski, radot 2018. gada pavasara/vasaras kolekciju. Un atkal jau tika izmantots rūtiņu raksts!
“Mēs dzīvojam tik nepastāvīgā un mainīgā laikā, ka ir nepieciešamas iedrošināt klientus ar atpazīstamām lietām,” tā šo lēmumu pamatoja Beilijs.
Taču 2018. gada martā, kad par jauno zīmola dizaineru kļuva Rikardo Tiši, pārvērtības piedzīvoja pats Burberry logotips.
Jaunā dizaina autors Pīters Sevils ir iedvesmojies no zīmola arhīviem un izmantojis tā dibinātāja Tomasa Bērberija iniciāļus, savijis tos kopā un sakomplektējis ar medus un krēmkrāsas rūtiņām.
Londonas modes nedēļa: "Burberry" skate rudens/ziema 2019/2020
Zīmola „Burberry” reklāmas seja Romeo Bekhems
Deivida un Viktorijas Bekhemu dēls Romeo Bekhems jau no 10 gadu vecuma ir zīmola „Burberry” reklāmas seja