Koko Kapitana radījusi tekstuālu mākslu kā modes komunikācijas veidu, ar ironiskām frāzēm izrotājot Gucci izstrādājumus.
Mode
2017. gada 21. oktobrī, 08:22
Gucci vandalisms: ielu mode un dārga ironija par luksusu
Ielu mode ir iekarojusi luksusa pasauli, un šo tendenci ir izmantojis arī zīmola Gucci radošais direktors Alesandro Mikēle.
Viņa rudens kolekcijas tēkrekli, džemperi un somas atgādina modes vandālismu, bet patiesībā ir spāņu mākslinieces Koko Kapitanas roku darbs.
Koko Kapitana speciāli Gucci radījusi tekstuālu mākslu kā modes komunikācijas veidu, ar ironiskām frāzēm – “I want to go back to believing a story”, “What are we going to do with all this future?” un “Common sense is not that common” – izrotājot Gucci garderobes bāzes izstrādājumus. Ielu mode un dārga, 550 – 1000 ASV dolāru vērta ironija par luksusu.