Portāls ielādēsies pēc 15 sekundēm
Uz Jauns.lv

Veselīgāko sieru tops: kurā vietā mūsu pašu ķimeņu siers? Un kuru labāk neēst vispār?  1

Esi vesels
23. jūnijā 06:04 2022. gada 23. jūnijā 06:04
  Jauns.lv

6. Parmezāns

Foto: Shutterstock

Parmezāns ir ciets siers. To ražo no nepasterizēta govs svaigpiena, ko notur vismaz 12 mēnešus, lai iznīcinātu kaitīgās baktērijas un iegūtu savdabīgo garšu. Parmezāns parasti tiek pasniegts ar pastas ēdieniem, zupām, rizoto, ēd arī atsevišķi. Šis tiek uzskatīts par "sieru karali". 

Galaproduktā ir daudz uzturvielu. 28g parmezāna siera satur: 

  • Kalorijas: 110
  • Olbaltumvielas: 10 grami
  • Tauki: 7 grami
  • Ogļhidrāti: 3 grami
  • Nātrijs: 330 mg - 14% no ieteicamās dienas devas
  • Kalcijs: 34% no ieteicamās dienas devas

Tā kā parmezāns ir bagāts gan ar kalciju, gan fosforu - uzturvielām, kurām ir liela nozīme kaulu veidošanās procesā, tas var veicināt kaulu veselību. tā kā parmezāns ir ilgstoši izturēts, tas satur ļoti maz laktozes, un parasti to var ēst lielākā daļa cilvēku, kuriem ir laktozes nepanesamība.

Secinājumi: Parmezāns ir siers ar zemu laktozes saturu, tajā ir daudz kalcija un fosfora, kas var veicināt kaulu veselību.

6 /8

Citi šobrīd lasa

Karalienes ignorētā Meganas Mārklas dzimšanas diena ir "vērā ņemama", uzskata eksperts
FOTO: demontē Gogoļa ielas pārvadu 4
Imunologs par Covid BA.5 variantu: tas izraisa vēl vienu jaunu simptomu, ko sirdzēji novēro tieši naktīs 3
Pievienot komentāru