Tas ietaupīs katra laiku! Rīdzinieks atklāj, kā patiesībā būtu jāuzvedas Lidl veikalu kasu zonā
foto: Paula Čurkste/LETA
Cilvēku rinda pie "Lidl" veikala Āgenskalnā.
Noderīgi ikdienā

Tas ietaupīs katra laiku! Rīdzinieks atklāj, kā patiesībā būtu jāuzvedas Lidl veikalu kasu zonā

Jauns.lv

Kāds rīdzinieks sociālajā platformā “Facebook” dalījies ar padomu, kā samazināt rindas, iepērkoties Lidl veikalos, lai ietaupītu laiku ne vien sev, bet arī pārējiem. Padomdevējs savu pieredzi balsta uz Vācijas piemēru, kur šāda prakse tiekot piekopta ikdienā, un teju nevienam nerodas jautājumi, kāpēc, ziņo “Otkrito”. 

Pēc vīrieša teiktā, neskatoties uz to, ka Lidl veikali Latvijā nu jau ir labu laiku, klienti joprojām nesaprotot, kā tur uzvesties un iepirkties racionāli. “Neviens nav īpaši pūlējies, lai paskaidrotu cilvēkiem, kā uzvesties kasu zonās,” teic rīdzinieks. 

“Lidl kases koncepcija ir veidota uz ātrumu, lai viens kasieris spētu apkalpot ļoti lielu cilvēku daudzumu, bet diemžēl paši klienti bremzē rindu, un atņem dzīves visdārāgo resursu – laiku, arī citiem,” skaidro vīrietis. 

Viņš savu pieredzi skaidro, pamatojoties uz Vācijas piemēru, kur, gan pircēji zinot, kā uzvesties. “Varbūt esat pamanījuši, ka Lidl veikalos nav groziņu, tikai iepirkšanās rati. Tāpat ir ļoti maza zona aiz kases, kur novietot produktus,” teic padomdevējs, uzsverot, ka tas darīts ar nolūku. Mērķis esot pārdevēja noskenētos produktus nekavējoties salikt atpakaļ iepirkuma ratiņos, lai pēc apmaksas tos tālāk dotos pārkrāmēt maisiņos pie plaukta, kas izvietot tieši aiz kasu zonas. 

Šādi rīkojoties, tiks samazināts veikalā pavadītais laiks gan pašiem, gan pārējiem, tāpat arī neveidosies bezgalīgi garās rindas. 

Komentāros cilvēki piekrīt, ka šāda uzvedība pie kases būtu ļoti noderīga, taču šaubās, vai mūsu valstī to izdosies īstenot. 

"Lidl" veikala atklāšana Āgenskalnā

Rīgā, Kalnciema ielā 38 atklāts jau divdesmit ceturtais “Lidl” veikals Latvijā.