
Meganas Mārklas vīna zīmola palaišanas datums aizēno Diānas mantojumu - Viljams jūtas aizskarts

Karaliskās ģimenes vērotāja Kinseja Šofīlda norādījusi, ka Meganas Mārklas vīna zīmols ir izraisījis īpašu reakciju Karaliskajā ģimenē, īpaši princim Viljamam.
Pirms nedēļas Saseksas hercogiene paziņoja, ka ieies vīnu tirgū ar rozā vīnu no Napa ielejas, kas būs pieejams viņas dzīvesstila zīmola "As Ever" produktu klāstā. Dzirkstošais dzēriens nāk no Kalifornijas vīnu reģiona, kas atrodas netālu no viņas savrupmājas Montesito.
Karaliskā eksperte Kinseja Šofīlda apsūdzējusi Meganu Mārklu, ka viņa cenšas aizēnot princeses Diānas mantojumu, uzsākot vīna zīmolu tieši mūžībā aizgājušās Velsas princeses dzimšanas dienā.
Pils avots, kā ziņots, viņai pateicis: "Princis Viljams nav palaidis garām to, ka Megana uzsākusi alkohola zīmolu viņa mātes dzimšanas dienā, tieši tās mātes, kuru viņš zaudēja dzērājšofera vainas dēļ."
Šofīlda sacīja: "Alkohola zīmola palaišana uz Diānas dzimšanas dienu nebija tikai kļūda, tas bija gandrīz nežēlīgi." Viņa piebilda: "Apgalvot, ka tas bija neziņas dēļ, neiztur kritiku. Tas nebija tikai nejūtīgi, tā bija kā nodevība pret pašu naratīvu, kuru viņa tik smagi cenšas izveidot."
Vīns, kas tika pārdots par 30 ASV dolāriem par pudeli, tika izpārdots vienas stundas laikā pēc tam, kad tika publicēts Meganas mājaslapā.