"Es to piedzīvoju, un tas bija šausminoši!" Ambera Hērda aizstāv Bleiku Laivliju apsūdzībās pret Džastinu Baldoni
foto: Shutterstock
Ambera Hērda izsaka atbalstu Bleikai Laivlijai.
Slavenības

"Es to piedzīvoju, un tas bija šausminoši!" Ambera Hērda aizstāv Bleiku Laivliju apsūdzībās pret Džastinu Baldoni

Santa Hincenberga

Jauns.lv

Aktrise Ambera Hērda izteikusies pēc tam, kad kļuva zināms, ka aktieris un režisors Džastins Baldoni nolīdzis to pašu krīzes komunikāciju speciālisti, kuru Džonijs Deps izmantoja savā neslavas celšanas prāvā.

"Es to piedzīvoju, un tas bija šausminoši!" Ambera...

Aktrise Ambera Hērda paziņojusi, ka sociālie mediji ir vieta, kur meli kļūst par patiesību, reaģējot uz Bleikas Laivlijas apsūdzībām par seksuālu uzmākšanos no viņas kolēģa un režisora Džastina Baldoni puses.

Tiesiskajā sūdzībā 37 gadus vecā Laivlija arī apgalvo, ka 40 gadus vecais Baldoni, kurš ir filmas “Manas laimes lauskas” ("It Ends With Us") režisors, kopā ar studiju, kas producēja filmu, izstrādājis "daudzslāņainu plānu", lai kaitētu viņas reputācijai. Sūdzībā norādīts, ka Baldoni piesaistījis krīzes komunikāciju speciālisti Melisu Neitanu, to pašu personu, kuru Džonijs Deps nolīga savas augsta līmeņa neslavas celšanas prāvas laikā pret bijušo sievu Hērdu.

Paziņojumā, ko sniedza Ambera Hērda, viņa sacīja: "Sociālie mediji ir klasiska teiciena “meli apceļo pasauli, pirms patiesība uzvelk zābakus” iemiesojums. Es to piedzīvoju. Tas ir tikpat biedējoši, cik postoši."

Hērda, kuru žūrija atzina par vainīgu Depa neslavas celšanā, toreiz paziņoja, ka tiesas lēmums "atgriež pulksteni laikā, kad sievieti, kas izteicās un iestājās par sevi, varēja publiski kaunināt un pazemot."

Laivlija apgalvo, ka mēģinājums kaitēt viņas reputācijai sekoja pēc tam, kad viņa un viņas vīrs Raiens Reinoldss, 48, bija izteikušies par "atkārtotu seksuālu uzmākšanos un citu satraucošu uzvedību" no Baldoni un producenta puses. 

Saskaņā ar sūdzību plānā bija ietverts priekšlikums izplatīt teorijas tiešsaistes forumos, radīt sociālo mediju kampaņu un publicēt kritiskus rakstus par Laivliju. Sūdzībā arī apgalvots, ka Baldoni "pēkšņi novirzījies no" filmas mārketinga plāna un "izmantojis vardarbības ģimenē “izdzīvojušo saturu”, lai aizsargātu savu publisko tēlu."