"Crocs" un "McDonald's" apvienojas un laiž klajā tematiskos apavus
Modes pasaule šonedēļ piedzīvoja milzu satricinājumu, jo "Crocs" un "McDonald's" nolēma apvienoties.
"Crocs" un "McDonald's" ir apvienojušies, lai laistu klajā četrus apavu modeļus amerikāņu ātrās ēdināšanas giganta krāsās, kā arī trīs modeļus, kas nostalģiski veltīti "McDonaldland" un tās varoņiem (Grimace, Birdie, Hamburglar). Un no šīs nedēļas beidzot ir pieejams arī uzņēmumu produkts, kas velkams mugurā.
"McDonald's" un "Crocs" jau ir vienota filozofija, ko iemieso sauklis "Nāc tāds, kāds esi". Taču viņi ir spēruši vēl vienu soli uz priekšu, piedāvājot šos apavus, kuru mazumtirdzniecības cena ir no 70 līdz 75 eiro par pāri.
Katram modelim ir pievienots atbilstošs zeķu pāris, kā arī piespraudes, lai personalizētu savus lepnos apavus.
Nopietnāk runājot, daļa no peļņas tiks ziedota "Ronald McDonald House" labdarības organizācijām slimiem bērniem.
"Mcdonald's X Crocs"" kolekcija tika laista pārdošanā šonedēļ, un daži modeļi jau ir izpārdoti.