"Wolt": latvieši arvien biežāk pasūta intīmās preces
Latvijā piegādes dienesta izmantošana kļūst arvien populārāka. Pēc kompānijas "Wolt" apkopotajiem datiem, gada laikā pasūtījumu skaits no mazumtirdzniecības un pārtikas veikaliem palielinājies vairākas reizes. Latvijas iedzīvotāji pasūtījumus no ātrās piegādes veikaliem veic vidēji divas trīs reizes nedēļā, turklāt populārākās "Wolt" pārdošanas vietas ir pārtikas veikali. Arvien populārāki platformā kļūst arī tirdzniecības punkti pieaugušajiem.
Kā skaidro Līsa Ristāla, "Wolt" vadītāja Baltijas valstīs, ēdienu un dažādu ikdienas pieprasījuma preču pasūtījumu skaita palielināšanās skaidrojama ar iedzīvotāju vēlmi atrast ātru risinājumu neparedzētās situācijās un padarīt savu ikdienu maksimāli efektīvu:
"Ja esat pārnākuši mājās, bet pēkšņi atklājat, ka ledusskapī vairs nav produktu šīsdienas vakariņām, vai, atnākot uz darbu, atceramies kolēģa dzimšanas dienu, radušos situāciju var atrisināt ātri un bez liekiem laika tēriņiem. Šīs ir tikai dažas no ikdienas situācijām, ar kurām mēs visi saskaramies, tāpēc e-komercijas risinājumi, kas ļauj ikdienas gaitas turpināt bez papildu šķēršļiem, tiek vērtēti arvien vairāk," skaidro Ristāla.
Saskaņā ar "Wolt" apkopotajiem datiem platformā arvien populārāki kļūst arī pirkumi pieaugušo vai intīmo preču veikalos, kad tiek vērtēta iespēja iegādāties preces bez apkārtējo uzmanības. "Pasūtot preces no platformas, svarīgs ir anonimitātes aspekts, jo var iepirkties vienatnē, bez citu cilvēku piesaistes. Pat šodien daži cilvēki nevēlas, lai viņus pamanītu, ienākot vai izejot no intīmpreču veikala, bet uz perona šādu iepirkšanos var veikt gandrīz slepeni," skaidro Ristāla.
Nereti ar platformas starpniecību pasūta prezervatīvus un grūtniecības testus, kā arī dažādus uztura bagātinātājus. Pasūtījumos atrodami arī mūzikas instrumenti, piemēram, digitālās klavieres un ģitāras, elektroniskās preces (klēpjdatori, mobilie telefoni un austiņas) vai zeķubikses un dekoratīvā kosmētika.