Viktorijas Bekhemas dizaina drēbes nocenotas līdz 70%, jo kompānijai ir 54 miljonu parāds
Modes dizaineres Viktorijas Bekhemas zīmola dārgajām drēbēm šobrīd tiek piemērotas līdz pat 70 proentu liela atlaides. Šīs izpārdošanas iemesls gan nenozīmē sezonālu izpārdošanu, kad kompānija vēlas atbrīvot noliktavas no vecajām kolekcijām, lai vietā liktu jaunās. Tik lielas atlaides “Victoria Beckham” tērpiem noteiktas tāpēc, ka zīmols iestidzis lielos parādos, kas šobrīd sasniedz... teju 54 miljonus sterliņu mārciņu.
48 gadus vecās Viktorijas Bekhemas modes zīmols un kosmētikas līnija 2019. gadā nesa 15,6 miljonu sterliņu mārciņu lielus zaudējumus, bet 2020. gadā kompānija zaudēja vēl 6,6 miljonus sterliņu mārciņu.
Kopumā Bekhemas bizness nonācis 53,9 miljonu mārciņu (ap 64 miljoniem eiro) lielos parādos.
Tie, kas vienmēr sapņojuši iegādāties kādu no Bekhemas tērpiem, bet cenas to padarīja neiespējamu, tagad var nopirkt dizaineru radītās drēbes par ievērojami zemākām cenām.
Viktorijas Bekhemas privātās dzīves ainiņas
Luksusa preču interneta veikalā “The Outnet” ir vismaz 30 procentu atlaide visām piedāvājumā esošajām precēm.
Turklāt daudzu topiņu, svārku, blūžu, mēteļu un kleitu cenas samazinātas pat par 70 procentiem. Piemēram, kleitai ar paaugstināto apkakli un atvērtu muguru sākotnējā cena bija 1845 sterliņu mārciņas, bet tagad ar atlaidi tā nopērkama par 554 sterliņu mārciņām.Kāda cita kleita nocenota pat par 76% - no 2282 sterliņu mārciņām līdz 548 sterliņu mārciņām.
Zīmola problēmas ir saistītas ar Covid-19 lokdauniem, norādīts ziņojumā. Arī Bekhemas skaistumkopšanas līnija 2021. gada februārī reģistrējusi 4,7 miljonus sterliņu mārciņu lielus zaudējumus.
Neraugoties uz zaudējumiem, ko radījis modes zīmols, Viktorijas un viņas vīra Deivida Bekhema biznesa impērija turpina zelt. Citi ar uzņēmējdarbību saistītie projekti 2020. gadā nesuši Bekhemiem dubultu peļņu, sasniedzot 11,6 miljonus. 2019. gadā šie ieņēmumi bija 4,5 miljoni sterliņu mārciņu.