Go Blonde ietvaros noskaidros konkursa Miss & MrAustralian Gold uzvarētājus!
Kā atpazīt konkursa finālistus? Iedeguši ķermeņi un plati smaidi!
2013. gada 10. jūlijs, 15:29

Go Blonde ietvaros noskaidros konkursa Miss & MrAustralian Gold uzvarētājus!

Jauns.lv

13. jūlijā Majoru pludmalē, Jūrmalā festivāla “GO BLONDE” ietvaros sauļošanās kosmētikas zīmols Australian Gold rūpēsies par pasākuma apmeklētāju ādas drošību, dalot saules aizsargkrēmus un pasākuma laikā prezentēs konkursa Miss & MrAustralian Gold finālistus!

“Miss & MrAustralian Gold finālistus varēsiet sastapt Baltic Miles īpaši izveidotajā Blue Box un Australian Gold glābšanas stacijas teltī!” stāsta Australian Gold pārstāvji. “Kā atpazīt konkursa finālistus? Tik koši sarkani peldkostīmi, šorti, iedeguši ķermeņi un plati smaidi nebūs daudziem.”

Pasākuma laikā divpadsmit Miss & Mr Australian Gold finālisti mācīsies salsu Valda Škutāna deju skolas vadībā, aicinot pievienoties ikvienu pasākuma apmeklētāju! Galvenā balva 5000 Baltic Miles punkti Miss & Mr Australian Gold uzvarētājiem.

Finālistu noslēguma iznāciens un rezultātu paziņošana notiks “Go Blonde” festivāla noslēguma ballītē Pink Party viesnīcā “Hotel Jurmala SPA”. Apakšveļas zīmols “Tendence” Miss & Mr Australian Gold pirmajam iznācienam sagatavojis seksīgus peldkostīmus un peldšortus, kas viennozīmīgi padarīs dalībniekus neatvairāmus. Fināla iznācienam Miss & Mr Australian Gold konkursā dāmas būs tērptas vasarīgajās, sievišķīgajās kleitās no sieviešu apģērba zīmola “Vaide”. Savukārt puiši Miss & Mr Australian Gold fināla iznācienā būs tērpti stilīgā apģērbu zīmola “G STAR RAW” tērpos! Par matu sakārtojumu un grimu rūpēsies skaistumkopšanas salons Zefīrs.

Apbalvošanas cermonijā Pink Party ietvaros viesnīcā “Hotel Jurmala SPA” tiks pasniegtas vairākas balvas no “Go Blonde” atbalstītājiem un sponsoriem, savu īpašo simpātiju paziņos arī solāriju studija “Blue Box”, pasniedzot 200 Ls dāvanu karti kādam no konkursa dalībniekiem!

Šajā nedēļas nogalē Jūrmalā sāksies jau ceturtais Go Blonde festivāls, kurš savu formātu un atrašanās vietu nedaudz ir mainījis. “Centīsimies radīt Ibizas stila atmosfēru un ar laiku izveidot savu atpazīstamu Jūrmalas atmosfēru ar sportiskām un izklaides iespējām. Dosim arī iespēju lounge tipa teltīs patverties no saules stariem un baudīt kokteiļus. Pasākums pludmalē būs bezmaksas, līdz ar to atvērts jebkuram apmeklētājam”, informē Marika Ģederte, Go Blonde festivāla organizatore. Festivāls tiks atklāts 12.jūlijā nakts klubā „Coyote Fly” ar pre-party, Merilinas Monro līdzinieču konkursu un Harley Davidson moču parādi, savukārt 13.jūlijā norisināsies Go Blonde festivāls, Jūrmalā, starp Majoru un Dzintaru pludmalēm, ar plašu izklaides un sporta programmu visas dienas garumā. Pludmalē visas dienas garumā apmeklētājus izklaidēs dīdžeji no dažādām pasaules valstīm speciāli šim pasākumam izveidotā sešus metrus augstā dīdžeju tornī un noslēgsies ar karstu putu ballīti un noslēgsies ar ballīti „PINK PARTY” visas nakts garumā viesnīcā „Hotel Jūrmala SPA”, kur uzstāsies pasaules hīta „Bailando” izpildītāja Loona, kuras priekšnesumu iesildīs Latvijā nupat uzlecošā zvaigzne - vokāliste Adelly kopā ar DJ duetu Tommy U un Tob Luii.

Festivāla apmeklējums ir bezmaksas, par dalības maksu ir tikai atsevišķi slēgtie pasākumi.  

Pasākumu atbalsta īpaši liels skaits Latvijas uzņēmumu, kas nodrošinās gan īpašu servisu, gan dāvanas, gan izklaidējošas aktivitātes blondīnēm un pasākuma viesiem – ceļojumu un atpūtas aģentūra Pro Lux Kosmetoloģijas koledža, Baltic Miles, sieviešu apģērbu zīmols VAIDE, ekskluzīvais matu kosmētikas zīmols Alfaparf Milano, dekoratīvā minerālā kosmētika Micabella, Playwatch. Savukārt oficiālais pasākuma dzēriens Freixenet cienās pasākumu laikā un  auto VIVI Rental Car vizinās blondīnes un izklaidēs ar pārsteigumu pilnām aktivitātēm. Pasākumu atbalsta mediji radio Capital FM un MIX FM, ziņu portāli Kasjauns.lv, Otkrito.lv un Mixnews.lv.

Iepriekš notikušie Go Blonde festivāli, kas, starp citu, notiek tikai Latvijā, guva plašu pasaules mediju uzmanību, palīdzot Latvijai nokļūt vadošajos ziņu kanālos ar pozitīvu vēstījumu – “Latvija ir atradusi veidu, kā cīnīties ar krīzi”. Vācijas nacionālais televīzijas kanāls 1 uzņēma dokumentālo filmu par Latvijas Blondīņu asociāciju. Festivāls tika atspoguļots vairāk nekā 500 interneta portālos visā pasaulē, telekanālā CNN, populārajos dzīvesstila žurnālos Glamour, Mairie Claire ASV, Grazia Anglijā un Itālijā. Pasākums kļuvis arī par iemeslu plašai tūristu uzmanības piesaistei Rīgā un šoreiz arī Jūrmalā, tiekot salīdzināts pat ar tik nozīmīgiem notikumiem kā, piemēram, karnevāli Brazīlijā un Itālijā.


kasjauns.lv, publicitātes foto