Kramiņš par jaunajiem talantiem: Dāvi, uz Amsterdamu; Šomase, maini raksturu!
TV šova „Jaunā talantu fabrika” zvaigzne, mentors Edgars Kramiņš ir bargs, vērtējot šova dalībnieku iespēju parādīties uz lielās skatuves.
Slavenības
2013. gada 23. novembris, 16:27

Kramiņš par jaunajiem talantiem: Dāvi, uz Amsterdamu; Šomase, maini raksturu!

Jauns.lv

TV šova „Jaunā talantu fabrika” mentors Edgars Kramiņš novērtē šova fināla septiņu dalībnieku izredzes iekarot savu vietu uz Latvijas estrādes skatuves.

play icon
Klausīties ziņas
info about playing item
Dāvis Mazurenko

varētu būt labs mūziķis. Viennozīmīgi mākslinieks. Es piekrītu Olgai Rajeckai, ka viņš ir labestīgs un mīl to, ko dara mūzikā, taču man jāpiekrīt arī Donam, kurš norādīja uz to, ka vokālajā ziņā izaugsmes nav. Es teiktu pat skarbāk – ir vokālais regress, kā rezultātā viņš pazaudēja vokālo mieru. Nemitīgā fiziskā plosīšanās uz skatuves nespēj kompensēt vokālās nepilnības. Tieši pretēji. Ticiet man, ''cilvēkam rokenrolam'' ir tiesības uz mieru. Es viņam noteikti novēlētu braukt mācīties uz ārzemēm – Amsterdamu. Šī būtu vislabākā vieta viņa mūzikas stila izkopšanai, ja vien viņš neaizies pa nepareizo – atkarību ceļu.

Ceru, ka

Edgaram Gustam

nav ambīciju kļūt par dziedātāju, jo tad jārunā par visām vokālajām nepilnībām – elpas balsta, spēka, dikcijas, vokālās līnijas un intonatīvās precizitātes iztrūkumu. Lai gan, šādas lietas ne vienmēr piemīt arī uz skatuves jau esošiem dziedātājiem. Izaugsme nenoliedzami ir. Taču vairāk skatuviskajā atbrīvotībā, ne vokālā. Man žēl, ka šova laikā viņš pazaudēja to skaisto balss tembru, ar kuru ienāca šovā dziedot dziesmu "Par rozēm" un balss pēdējā laikā skanēja nedaudz saspiesti. Taču man ir prieks, ka viņam ir laba profesija, ģimene, kuru viņš mīl un tieši tas veidoja viņa skatuvisko pievilcību.

Ja

Aminata Savadogo

nevarēs pārvilkt svītru savai līdzšinējai darbībai, nolikties pa bremzēm un nedarīt to, ko līdz šim, ja viņai nebūs labs vokālais pedagogs, viņa paliks ļoti laba fona dziedātāja. Bet mūzikā arī šādi noteikti var pastāvēt.

Apkopojot

Elizabetes Skrastiņas

šovā paveikto, jāatzīst, ka vokālās izaugsmes nebija. Aizvien jūtams kārtīgas skolas – vokālās, emocionālās, intelektuālās – iztrūkums. Mani priecēja tas, ka priekšnesumu sagatavošanā viņai ļoti aktīvi palīdzēja mamma, bet tas tā visu mūžu nebūs. Tāpēc es novēlu viņai vairāk pašai domāt par savu pilnveidi un neiestigt stereotipos. Piemēram – „Elizabete - dabas bērns”.

Pāvelam Fomkinam

ir ļoti jāstrādā ar savu raksturu. Man nav šaubu, ka viņš visu mūžu būs saistīts ar mūziku. Jautājums tik par to, vai vai viņš atgriezīsies restorānā, kur ir vienkāršāk, vai kļūs par mākslinieku. Pāvelam ir inertums, kūtrums, laiskums. Viņā ir potenciāls, un viņš šajā laikā ir ļoti labi vokāli progresējis.

Ravitai Kreicbergai

ir ļoti nopietni jāmācās, vislabāk – ārpus Latvijas, jo šeit mēs neko neizdarīsim, nav tādu speciālistu, kuri sagatavos viņu izvēlētajam žanram, kam viņa ir piemērota. Ideāla vieta viņai ir mūzikls.

Kristīnes Šomases

gadījumā es cenšos nodalīt nekam nevajadzīgo salīdzināšanu ar māsu. Tāpēc es bažījos par to, ka viņa savā skatuves mākslinieces karjerā pielaidīs tās pašas kļūdas, ko Liene. Vokālais potenciāls ir ļoti labs, viņa labi progresē. Ja vēl pati apzinātos, ka ir jāstrādā nopietnāk, dziļāk... Bet šobrīd viņai nav sapratnes par to, kas un kā darāms.

Kasjauns.lv/ Foto: Anete Janševica