Bizness un ekonomika

Rīgas viesnīcas gada nogalē noslogotas ar korporatīvajiem pasākumiem

Jauns.lv

Šogad svētku laikā viesnīcas ir noslogotas ar korporatīvajiem pasākumiem, kurus lielākoties rīko vietējie iedzīvotāji, biznesa portālam "Nozare.lv" apliecināja viesnīcās.

"Radisson Blu" viesnīcu pārstāve Aiga Lapiņa stāstīja, ka situācija ar korporatīvajiem pasākumiem ir tāda pati kā pēdējos gados, kad nemitīgi tiek rīkoti lielāki vai mazāki korporatīvie pasākumi.

"Hotel Jurmala Spa & Conference Centre" Pārdošanas un mārketinga nodaļas vadītāja Kristīne Štāla-Bula informēja, ka pēc apjoma šogad korporatīvie pasākumi tiek rīkoti tik pat daudz, cik pērn.

Tajā pašā laikā viņa atzina, ka šogad korporatīvo pasākumu rīkošana viesnīcā tiek rezervēta pēdējā brīdī. "Ir gadījumi, kad uzņēmumi sāk interesēties un veic rezervāciju divas nedēļas pirms pasākuma. Iepriekš tas tomēr notika krietni savlaicīgāk," piebilda Štāla-Bula, atzīstot, ka korporatīvos pasākumus svētku periodā vairāk rīko tieši vietējie uzņēmumi.

Savukārt "Baltic Beach Hotel" mārketinga un sabiedrisko attiecību speciāliste Jeļena Gavrilova stāstīja, ka viesnīca, ņemot vērā lielo pieprasījumu pēc korporatīvajiem pasākumiem, šogad izstrādājusi jaunu izklaides pasākuma konceptu - šova programmu kopā ar svētku mielastu.

"Patlaban šī programma ir izpārdota. To iecienījuši gan korporatīvie klienti, gan draugu un radinieku kompānijas. Arī Jaunā gada pasākums ir ļoti pieprasīts kā vietējo iedzīvotāju, tā arī ārzemju viesu lokā," teica Gavrilova.

Arī Štāla-Bula informēja, ka "Hotel Jurmala Spa & Conference Centre" klienti bieži vien izvēlas nevis rīkot savu atsevišķu pasākumu, bet iegādājas biļetes uz viesnīcas radīto kabarē programmu, tādējādi ieekonomējot līdzekļus.

Tēmas