Pērn sarukuši AS "Dinamo Rīga" ieņēmumi no reklāmas
Pērn par 19% sarukuši hokeja kluba īpašnieces AS "Dinamo Rīga" ieņēmumi no reklāmas pakalpojumu sniegšanas, liecina "Dinamo Rīga" finanšu pārskats par 2013.gadu.
"Dinamo Rīga" ieņēmumi no reklāmas pakalpojumu sniegšanas pērn bija 9,05 miljoni eiro, bet 2012.gadā - 11,17 miljoni eiro. Kopumā "Dinamo Rīga" ieņēmumu struktūrā reklāmas pakalpojumu sniegšana veido lielāko ieņēmumu daļu.
Tai seko ieņēmumi no biļešu pārdošanas. Pērn šie ieņēmumi sarukuši par 5,1% - no 1,55 miljoniem eiro 2012.gadā līdz 1,47 miljoniem 2013.gadā. Tāpat pērn sarukuši ieņēmumi no abonementiem - no 428 502 eiro 2012.gadā līdz 302 715 eiro 2013.gadā.
Ieņēmumi no tirdzniecības un atribūtikas pērn sarukuši līdz 58 142 eiro. 2012.gadā tie bija vairāk nekā uz pusi lielāki - 116 779 eiro.
Savukārt "Dinamo Rīga" reklāmas izdevumi pērn pieauguši par 104,6% - no 216 205 eiro 2012.gadā līdz 442 399 eiro 2013.gadā.
Tikmēr spēļu translācijas izdevumi pērn sarukuši par 30% - no 79 268 eiro 2012.gadā līdz 55 453 eiro 2013.gadā.
AS "Dinamo Rīga" zaudējumi pērn bija 712 912 eiro, liecina "Firmas.lv" informācija. Tikmēr 2012.gadā uzņēmums strādāja ar peļņu 48 208 eiro apmērā.
Par 18% pērn sarucis "Dinamo Rīga" apgrozījums - no 13,31 miljona eiro 2012.gadā līdz 10,9 miljoniem eiro 2013.gadā.
AS "Dinamo Rīga" dibināta 2008.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 2 916 522 eiro.
LETA, Foto: Ieva Čīka/LETA