
Pērn burgeri latviešiem gāja uz urrā! “McDonald’s” kāpinājis apgrozījumu

“McDonald’s Latvija” pērn piedzīvojis klientu skaita un finanšu rādītāju kāpumu. Gada laikā restorānos apkalpoti vairāk nekā 10,6 miljoni viesu, un vienas dienas rekords sasniegts 17. augustā Aspazijas bulvārī – vairāk nekā 8 400 viesu.
Uzņēmuma apgrozījums pieauga par 6%, sasniedzot 81,5 miljonus eiro, bet peļņa pēc nodokļiem – 5,2 miljonus eiro. Valsts budžetā “McDonald’s Latvija” iemaksāja vairāk nekā 14 miljonus eiro, demonstrējot apņēmību veidot taisnīgu un stabilu biznesa vidi Latvijā.
Investīcijās attīstībā uzņēmums ieguldīja 1,5 miljonus eiro, tostarp restorānu uzlabošanā, darbinieku apmācībās un inovācijās. Gada beigās “McDonald’s Latvija” nodarbināja vairāk nekā 800 darbinieku, darbinieku labbūtībā ieguldot gandrīz 190 000 eiro. Uzņēmums saņēma “Ģimenei draudzīgas darbavietas” statusu un piedāvāja darba iespējas jauniešiem un cilvēkiem ar īpašām vajadzībām.

Par 800 000 eiro pārveidots Vecrīgas "McDonald's"
"McDonald's" mārketinga direktore Baltijas valstīs Baiba Zaķe atzīmēja, ka uzņēmumam tuvāko gadu laikā mainīsies arī mārketinga stratēģija, pamazām īstenojot pāreju ...





Turpinot sociāli atbildīgu rīcību, “McDonald’s Latvija” atbalstīja "Ronald McDonald House Charities Latvija". Ar “Mobilā veselības aprūpes centra” palīdzību 2024. gadā bezmaksas medicīniskās konsultācijas saņēma vairāk nekā 4 700 bērnu.
“McDonald’s” Baltijas vadītājs Petre Tintoi uzsver:
“30 gadu klātbūtne Latvijā ir apliecinājums mūsu ciešajai saiknei ar sabiedrību, un mēs šo saikni vēlamies stiprināt arī turpmāk.”
2025. gadā “McDonald’s Latvija” turpinās fokusu uz klientu pieredzes uzlabošanu un ilgtspējīgu attīstību.