
Škoda Elroq RS debitē ar pilnpiedziņu un 340 zirgspēku jaudu
Pusgadu pēc elektromobiļa Škoda Elroq debijas autoražotājs no Mlada Boļeslavas ir gatavs piešaut mazliet piparu Enyaqa mazākajam brālim.
Tas ir pirmais Elroq mūsu reģionā ar visu riteņu piedziņu, kāda Latvijā nav pieejama pat Elroq 85 ar lielo bateriju un 286 zirgspēkiem. Elroq RS ir arī jaudīgāks un ātrāks. Elektromotoru summārā jauda sasniedz 340 zs, bet paātrinājums līdz 100 km/h ir tikai 5,4 sekundes. Vienass piedziņas Elroq 85 šis rādītājs ir 6,6 sekundes, kamēr mazākas jaudas modeļiem ap 8 sekundēm. Apņēmīgā dinamika nav neko daudz sabojājusi sniedzamību - Elroq RS tā ir 550 km WLTP standarta ciklā. To nodrošina 79 kWh neto baterija, kas apvienota ar 185 kW līdzstrāvas uzlādes jaudu. Tas ir par 15 KW vairāk nekā Elroq 85.

RS balstiekārta ir pazemināta par pustoru centimetru. Progresīvā stūres iekārta ir standartā kamēr DCC regulējamie amortizatori ir papildaprīkojums. Automašīnai uzstādītas jaudīgākas bremzes, ieviests papildus braukšanas režīms pilnpiedziņai, kā arī divi unikāli ārskaņas motīvi - sporta un futūristiskais.
Elroq RS godam valkā ne tikai Rally Sport atšķirības zīmes, bet arī īpaša dizaina, melni lakotus spoilerus un virsbūves akcentus. Piemeklēts arī ekskluzīvs 21 collas disku dizains. LED matricu gaismas RS ir standartā, un līdztekus citām krāsām elektromobili varēs pasūtināt arī tikai RS modeļiem rezervētajā Mamba Green dzeltenzaļajā krāsā.