Apvienosies ASV reklāmas giganti "Omnicom" un "Interpublic Group", izveidojot pasaulē lielāko reklāmas aģentūru
foto: Andre M Chang/ZUMA Press Wire/Shutterstock/ Vida Press
"Omnicom" un "Interpublic Group" logotipi viedtālrunī
Bizness un ekonomika

Apvienosies ASV reklāmas giganti "Omnicom" un "Interpublic Group", izveidojot pasaulē lielāko reklāmas aģentūru

Biznesa nodaļa

Jauns.lv/LETA

ASV reklāmas aģentūra "Omnicom Group" iegādāsies konkurentu "Interpublic Group of Companies", radot reklāmas lieluzņēmumu, kura gada apgrozījums sasniegs gandrīz 26 miljardus dolāru.

Starp abu uzņēmumu klientiem bijuši "Mastercard", "L'Oreal" un "Apple".

Šis darījums tiks īstenots ar akciju apmaiņu, un apvienotā uzņēmuma vērtība pārsniegs 30 miljardus dolāru.

"Interpublic Group" akcionāri saņems 0,344 "Omnicom" akcijas par katru viņu īpašumā esošo "Interpublic Group" akciju.

Pēc darījuma īstenošanas "Omnicom" akcionāriem piederēs 60,6% apvienotā uzņēmuma akciju, bet "Interpublic Group" akcionāriem - 39,4% akciju.

Darījumu paredzēts pabeigt nākamā gada otrajā pusgadā.