"Omnicom" un "Interpublic Group" logotipi viedtālrunī
Bizness un ekonomika
2024. gada 9. decembrī, 17:56
Apvienosies ASV reklāmas giganti "Omnicom" un "Interpublic Group", izveidojot pasaulē lielāko reklāmas aģentūru
ASV reklāmas aģentūra "Omnicom Group" iegādāsies konkurentu "Interpublic Group of Companies", radot reklāmas lieluzņēmumu, kura gada apgrozījums sasniegs gandrīz 26 miljardus dolāru.
Breaking: Omnicom agreed to acquire Interpublic in a deal that would create the world's largest advertising company https://t.co/O7IflIeDhf
— The Wall Street Journal (@WSJ) December 9, 2024
Starp abu uzņēmumu klientiem bijuši "Mastercard", "L'Oreal" un "Apple".
Šis darījums tiks īstenots ar akciju apmaiņu, un apvienotā uzņēmuma vērtība pārsniegs 30 miljardus dolāru.
"Interpublic Group" akcionāri saņems 0,344 "Omnicom" akcijas par katru viņu īpašumā esošo "Interpublic Group" akciju.
Pēc darījuma īstenošanas "Omnicom" akcionāriem piederēs 60,6% apvienotā uzņēmuma akciju, bet "Interpublic Group" akcionāriem - 39,4% akciju.
Darījumu paredzēts pabeigt nākamā gada otrajā pusgadā.