Auto un tehnoloģijas

Auto ziņas: Opel Grandland ar skatienu lielo SUV virzienā

Biznesa nodaļa

Jauns.lv

Opel Grandland ir pilnīgi jauns vācu zīmola krosovers, ko TV Autoziņas pirmo reizi sastapa Opel citadelē Riselsheimā.

Ražots uz pilnīgi jaunas Stellantis koncerna platformas Grandland ir veselus 17 centimetrus garāks par iepriekšējo modeli. 4,65 m garo krosoveru vēl jo iespaidīgāku padara monumentālie apveidi, kas iztālēm pat atgādina kādreizējo totalitāro arhitektūru. Vizor stila priekšdaļa papildinātra ar izgaismotu Opel logotipu un matricu gaismas tehniku. Motorpārsegā ir savdabīga rieva, ko var redzēt arī, sēžot pie stūres. Durvis ir augstas un bez izgreznojumiem, tāpēc Opel Grandland vēl jo vairāk tiecas lielo SUV virzienā. Jaunā Opel aizmugure no dizaina viedokļa uzrunā visvairāk. Opel aizgājis pa to pašu taciņu, ko izvēlējušies daudzi Eiropas autoražotāji - atteicies no logotipa aizmugurē. Tagad tur ir tikai izgaismoti OPEL burti. Bagāžas nodalījuma ietilpība ir no 465 līdz pat 1645 litriem, tomēr vietas trešajai sēdekļu rindai Grandlandā pagaidām nav.

foto: Ekrānuzņēmums
Jaunais Opel Grandland ievērojams ar to, ka izstrādāts un ražots Vācijā, bet baterijas nāk no Stellantis rūpnīcas Francijā.
Jaunais Opel Grandland ievērojams ar to, ka izstrādāts un ražots Vācijā, bet baterijas nāk no Stellantis rūpnīcas Francijā.

Kā likt Opel atšķirties no saviem franču radiniekiem? Ar horizontāli izvietotu, striktu paneli. Stūre vairs nav apaļa, tomēr plašais regulēšanas diapazons ļauj ieņemt vēlamo sēdpozīciju. Brauc jaunais Grandland labi un klusi, jo tam ir dubultslāņa sānstikli. Jaunā Grandland aizmugurē negaida nekas neparasts, tomēr piepaceltie priekšējie sēdekļi un iedobes to atzvetlnēs palielina vietu kājām…

Jaunais Opel Grandland ievērojams ar to, ka izstrādāts un ražots Vācijā, bet baterijas nāk no Stellantis rūpnīcas Francijā. Interesanti, ka komplektācijas ir tikai divas - diezgan labi aprīkots Edition un GS Line ar matricu lukturiem un dārgāku apdari. Grandland ir ne tikai lielākais Opel, bet arī vienīgais, ko var dabūt gan kā 100% elektromobili, gan kā vieglo hibrīdu ar 136 ZS 1,2 litru turbodzinēju, gan kā jaudīgāku lādējamo hibrīdu. Sākuma cena Vācijā 36 400 eiro.