Auto ziņas: "Toyota Tacoma" pikaps, kas Latvijā netiek tirgots
"Tacoma" ir pikaps, kas ražots dažādiem Ziemeļu un Dienvidamerikas tirgiem, kā arī Karību jūras reģiona valstīm, kur pilda to pašu lomu, kāda mūsu reģionā uzticēta "Toyota Hilux".
TV Autoziņas izbrauca ar šo pikapu ASV un secināja - cik žēl, ka šis auto netiek tirgots pie mums. "Toyota Tacoma" ir tikai nedaudz garāka par aktuālo "VW Amarok", un aprīkots ar samērā ekonomisku hibrīddzinēju uz 4 cilindru benzīna turbomotora bāzes. "Tacoma" ir īsāka par pie mums retumis sastopamo pilnizmēra pikapu "Tundra", kaut arī dala ar to vienu un to pašu šasiju un rāmi. Ceturtās paaudzes "Tacoma" ir 5,4 līdz 5,7 metrus gara. Hibrīda summārā jauda ir 326 zirgspēki, un jaunākajam modelim nemaz nav lielāku dzinēju par 4 cilindriem. ASV "Tacoma" stabili turas pārdotāko pikapu pieciniekā, apsteidzot daudz masīvāko "Tundru". Kabīnē nav nekā ekskluzīvai vai lieka, taču Tacoma ir sporta apakšmodelis TRD, kas paredzēts izklaidei, nevis darbam. "Toyota Tacoma" dizains ar nodomu veidots sportiskāks nekā parastam darba zirgam. Korpusa aprisēs saskatāmas Baja sacīkšu pikapu iezīmes, un TRD Pro versija aprīkota ar unikāliem izodinamiskajiem priekšējiem sēdekļiem, kas aprīkoti ar regulējamiem amortizatoriem atzveltnēs.
TRD Pro ir tikai viena no astoņām jaunās "Toyota Tacoma" modifikācijām. Divas ir pilnīgi jaunas, ieskaitot jauno Trailhunter, kas izceļas ar ekspedīciju aprīkojumu, piemēram, gaisa snorkeli un tamlīdzīgi. Pavisam unikāls aparāts ir "Tacoma" TRD PreRunner, kam ir jaudīgs motors un tikai pakaļējo riteņu piedziņa jautrākai braukšanai. Ar visu to "Raptor - killer" no "Toyota" vidēji tērē ne vairāk par 10 litriem benzīna uz 100 kilometriem.